Akční řež Bulletstorm — Unreal engine 3 na maximu
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Akční řež Bulletstorm — Unreal engine 3 na maximu

Akční řež Bulletstorm — Unreal engine 3 na maximu | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

9. 3. 2011 00:00 37

Seznam kapitol

1. Unreal engine 3.5 v plné parádě 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK včetně vyhlazování
5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru 7. Galerie in game screenshotů 8. Závěr

Herní sucho se pomalu chýlí ke konci a na trh se dostávají první očekávané tituly. Vedle Crysis 2 za pár dní vychází třeba také pokračování Dragon Age. Dnes pro vás máme hardwarový rozbor akční řežby Bulletstorm. Je postavena na Unreal enginu 3.5 a ukazuje, že tento velice populární engine bude mít co říct i letos.

Reklama
Akční řež Bulletstorm — Unreal engine 3 na maximu
i Zdroj: PCTuning.cz

Akční řež Bulletstorm — Unreal engine 3 na maximu
i Zdroj: PCTuning.cz

Akční řež Bulletstorm — Unreal engine 3 na maximu
i Zdroj: PCTuning.cz

Aby se dal Bulletstorm plynule hrát, je dle mých zkušeností s několika hodinami hraní nutné mít v průměru alespoň 30 fps. Těch jsem v režimu bez vyhlazování hran dosáhnul se všemi kartami Radeon ve všech rozlišeních. Podobné to bylo při měření frameratu s kartami Nvidia GeForce, kdy se pod 30 fps propadla jen lowendová GeForce GT 240 v nejvyšším rozlišení 1920 × 1200.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama