Akční řež Bulletstorm — Unreal engine 3 na maximu
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Akční řež Bulletstorm — Unreal engine 3 na maximu

Akční řež Bulletstorm — Unreal engine 3 na maximu | Kapitola 4

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

9. 3. 2011 00:00 37

Seznam kapitol

1. Unreal engine 3.5 v plné parádě 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK včetně vyhlazování
5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru 7. Galerie in game screenshotů 8. Závěr

Herní sucho se pomalu chýlí ke konci a na trh se dostávají první očekávané tituly. Vedle Crysis 2 za pár dní vychází třeba také pokračování Dragon Age. Dnes pro vás máme hardwarový rozbor akční řežby Bulletstorm. Je postavena na Unreal enginu 3.5 a ukazuje, že tento velice populární engine bude mít co říct i letos.

Reklama
Akční řež Bulletstorm — Unreal engine 3 na maximu
i Zdroj: PCTuning.cz

Akční řež Bulletstorm — Unreal engine 3 na maximu
i Zdroj: PCTuning.cz

Akční řež Bulletstorm — Unreal engine 3 na maximu
i Zdroj: PCTuning.cz

Pokud se rozhodnete hrát se zapnutým vyhlazováním (což osobně doporučuji, zuby jsou ve hře poměrně dost vidět), nároky hry o něco vzrostou a na minimální limit se nedostaly ani zdaleka všechny testované karty. Už v nízkém rozlišení 1280 × 1024 se propadla GeForce GT 240. Pro hraní v rozlišení 1680 × 1050 byste ve svém počítači měli mít alespoň GeForce GTX 260 / ATI Radeon HD 4850 a pokud hrajete ve Full HD či jeho 16:10 alternativě, měli byste v počítači mít minimálně GeForce GTX 460 / ATI Radeon HD 5770.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama