Akční řež Bulletstorm — Unreal engine 3 na maximu | Kapitola 5
Seznam kapitol
Herní sucho se pomalu chýlí ke konci a na trh se dostávají první očekávané tituly. Vedle Crysis 2 za pár dní vychází třeba také pokračování Dragon Age. Dnes pro vás máme hardwarový rozbor akční řežby Bulletstorm. Je postavena na Unreal enginu 3.5 a ukazuje, že tento velice populární engine bude mít co říct i letos.
Ve většině her testovaných v poslední době docházelo při měření nároků na výkon procesoru se slabšími čipy k poměrně výraznému propadu výkonu. U Bulletstorm toto neplatí a i když jsou grafy částečně deformované nemožností vypnout limitaci fps (viz druhá kapitola), nejsou propady s pomalejšími procesory nijak velké. Pokud vám nejde o každé fps a „pouze si chcete Bulletstorm plynule zahrát“, bohatě vám postačí i nejpomalejší testovaný dvoujádrový procesor Intel Core 2 Duo na frekvenci 2,4 GHz. I s ním totiž hra běžela dostatečných 40 fps ve všech rozlišeních.