Akční řež Bulletstorm — Unreal engine 3 na maximu
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Akční řež Bulletstorm — Unreal engine 3 na maximu

Akční řež Bulletstorm — Unreal engine 3 na maximu | Kapitola 5

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

9. 3. 2011 00:00 37

Seznam kapitol

1. Unreal engine 3.5 v plné parádě 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK včetně vyhlazování
5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru 7. Galerie in game screenshotů 8. Závěr

Herní sucho se pomalu chýlí ke konci a na trh se dostávají první očekávané tituly. Vedle Crysis 2 za pár dní vychází třeba také pokračování Dragon Age. Dnes pro vás máme hardwarový rozbor akční řežby Bulletstorm. Je postavena na Unreal enginu 3.5 a ukazuje, že tento velice populární engine bude mít co říct i letos.

Reklama
Akční řež Bulletstorm — Unreal engine 3 na maximu
i Zdroj: PCTuning.cz

Akční řež Bulletstorm — Unreal engine 3 na maximu
i Zdroj: PCTuning.cz

Akční řež Bulletstorm — Unreal engine 3 na maximu
i Zdroj: PCTuning.cz

Ve většině her testovaných v poslední době docházelo při měření nároků na výkon procesoru se slabšími čipy k poměrně výraznému propadu výkonu. U Bulletstorm toto neplatí a i když jsou grafy částečně deformované nemožností vypnout limitaci fps (viz druhá kapitola), nejsou propady s pomalejšími procesory nijak velké. Pokud vám nejde o každé fps a „pouze si chcete Bulletstorm plynule zahrát“, bohatě vám postačí i nejpomalejší testovaný dvoujádrový procesor Intel Core 2 Duo na frekvenci 2,4 GHz. I s ním totiž hra běžela dostatečných 40 fps ve všech rozlišeních.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama