Antialiasing - vyhlazování teoreticky i prakticky
i Zdroj: PCTuning.cz
Hardware Článek Antialiasing - vyhlazování teoreticky i prakticky

Antialiasing - vyhlazování teoreticky i prakticky | Kapitola 9

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

7. 6. 2009 00:00 37

Seznam kapitol

1. Aliasing - jak vzniká 2. Vady hran 3. Další typy vad, Antialiasing 4. MSAA - srovnání kvality 2× 4× a 8× - I 5. MSAA - srovnání kvality 2× 4× a 8× - II 6. Testovací sestava, metodika, srovnávací tabulka 7. Testované hry 8. 3DMark 06 - Deep Freeze 9. Call of Duty World at War
10. Crysis 11. Far Cry 2 12. F.E.A.R. 2 Project Origin 13. Race Driver GRID 14. Half Life 2 Episode Two 15. Unreal Tournament III 16. Warhammer 40k Dawn of War II 17. Průměrné poklesy AA 18. Druhý pohled na výsledky, závěr

Zapnutí antialiasingu neboli česky vyhlazování hran je jeden z nejčastějších a nejjednodušších způsobů, jak razantně zvýšit (nejen) u 3D počítačových her kvalitu obrazu. Ale antialiasing, to nejsou jen zubaté hrany, ale i mnoho dalšího. A právě o tom a o dopadech AA na výkon u dnešních grafických karet bude tento článek.

Reklama
 -pro zvětšení klikněte-
i Zdroj: PCTuning.cz
-pro zvětšení klikněte-

Antialiasing - vyhlazování teoreticky i prakticky
i Zdroj: PCTuning.cz


-pro zvětšení klikněte-

Antialiasing - vyhlazování teoreticky i prakticky
i Zdroj: PCTuning.cz

Antialiasing - vyhlazování teoreticky i prakticky
i Zdroj: PCTuning.cz

Antialiasing - vyhlazování teoreticky i prakticky
i Zdroj: PCTuning.cz

Antialiasing - vyhlazování teoreticky i prakticky
i Zdroj: PCTuning.cz

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama