ArcaniA: Gothic 4 — opět pekelně náročné RPG
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek ArcaniA: Gothic 4 — opět pekelně náročné RPG

ArcaniA: Gothic 4 — opět pekelně náročné RPG | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

10. 11. 2010 02:00 46

Seznam kapitol

1. Nový vývojář, jiný engine 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK na nejvyšší detaily bez AA 4. Výsledky GK na střední detaily bez AA 5. Vliv procesoru na hru, 3D Vision 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Vliv nastavení na hru IV 10. Závěr 11. Galerie in game screenshotů

Herní série Gothic je mimo jiné známá svou poměrně nevalnou optimalizací a tím i vysokými hardwarovými nároky téměř každého dílu. Na letošní předvánoční trh dorazilo čtvrté pokračování a bohužel musím už předem prozradit, že historie se opakuje a na nejvyšší nastavení si dnes čtverku zahraje málokdo.

Reklama
ArcaniA: Gothic 4 — opět pekelně náročné RPG
i Zdroj: PCTuning.cz

ArcaniA: Gothic 4 — opět pekelně náročné RPG
i Zdroj: PCTuning.cz

alt

Jak je vidět, Gothic 4 je při nejvyšším nastavení detailů opravdu pekelně náročnou hrou. Aby bylo RPG naprosto plynulé i během soubojů v náročnějších prostředích, je dle mých zkušeností třeba alespoň 35 fps, kterých na nejvyšší detaily dosáhnete jen stěží. Už v rozlišení 1280 × 1024 px ve hře zůstaly z testovaných karet jen NVIDIA GeForce GTX 480 a ATI Radeon HD 5870, pravděpodobně bude hra plynulá i na slabších verzích GTX 470 a HD 5850. V rozlišení 1680 × 1050 px je v Gothicu 4 nad hranicí 35 fps už jen NVIDIA GeForce GTX 480 a v nejvyšším testovaném rozlišení není hra naprosto plynulá na jediné testované kartě. To jsou celkem brutální nároky, že? Nejspíš se už nedivíte, že jsem hru testoval i při středním nastavení detailů.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama