Battlefield 3 — špičková destrukce a DirectX 11 v akci | Kapitola 4
Seznam kapitol
Podle EA je Battlefield 3 revoluční. Po Shattered Horizon jde totiž o druhou hru postavenou jen na DirectX 10/11. Můžete se tak těšit na „grafiku nové generace“? To sice ne, zklamáni ale také nebudete. Hned po Crysis 2 jde dle našeho názoru o nejlépe vypadající fps současnosti a ty destrukce prostě nemají chybu!
Pokud zapneme kombinaci obou typů vyhlazování hran, jdou nároky ještě výš. Už v nízkých rozlišeních potřebujete k dosažení 40 fps grafické akcelerátory na úrovni GeForce GTX 460 1 GB / Radeon HD 6850, ve středních rozlišeních je to GeForce GTX 560 / Radeon HD 6970 a v nejvyšším testovaném rozlišení 1920 × 1200 px se při zapnutém vyhlazování a nejvyšších detailech nad 40 fps dostala jen GeForce GTX 580.
Battlefield 3 rozhodně nepatří mezi hry, které si na nejvyšší detaily ve Full HD rozlišení se zapnutým vyhlazováním hran zahrajete téměř každý. Na druhou stranu nepokládám nároky za nijak výrazně přemrštěné, s lepší kartou a při snížené úrovni vyhlazování / detailů hru rozběhá většina hráčů. Vyšší nároky jsou jen vzhledem k velkému množství čistých konzolových portů nezvyklé a na stabilních 100 fps v každé hře si člověk zvykne poměrně rychle.