Battlefield 3 — špičková destrukce a DirectX 11 v akci | Kapitola 7
Seznam kapitol
Podle EA je Battlefield 3 revoluční. Po Shattered Horizon jde totiž o druhou hru postavenou jen na DirectX 10/11. Můžete se tak těšit na „grafiku nové generace“? To sice ne, zklamáni ale také nebudete. Hned po Crysis 2 jde dle našeho názoru o nejlépe vypadající fps současnosti a ty destrukce prostě nemají chybu!
Kvalita Modelů
Dalším nastavením je kvalita modelů. Po snížení se vypnuly některé minoritní detaily u budov v pozadí, nejzřetelnější jsou chybějící převisy na budově vlevo. Snížení opět přineslo nárůst jen jediného snímku za sekundu.
Kvalita Terénu
Po snížení nastavení kvality terénu jsem si nevšiml žádných rozdílů, taktéž framerate se nijak nezměnil.
Dekorace Terénu
Po snížení položky Dekorace Terénu ze scény zmizí (přesněji řečeno sníží se jejich počet) některé méně důležité objekty jako jsou různé krabice, poletující papíry a podobně. Snížení přineslo nárůst frameratu z 16 na 18 snímků za sekundu.