Battlefield 3 — špičková destrukce a DirectX 11 v akci
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Battlefield 3 — špičková destrukce a DirectX 11 v akci

Battlefield 3 — špičková destrukce a DirectX 11 v akci | Kapitola 7

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

29. 10. 2011 03:00 80

Seznam kapitol

1. Engine bez podpory DirectX 9 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Galerie in game screenshotů 10. Výběr recenzí herních magazínů 11. Závěr

Podle EA je Battlefield 3 revoluční. Po Shattered Horizon jde totiž o druhou hru postavenou jen na DirectX 10/11. Můžete se tak těšit na „grafiku nové generace“? To sice ne, zklamáni ale také nebudete. Hned po Crysis 2 jde dle našeho názoru o nejlépe vypadající fps současnosti a ty destrukce prostě nemají chybu!

Reklama

Kvalita Modelů

 Kvalita Modelů Ultra / Nízký
i Zdroj: PCTuning.cz
Kvalita Modelů Ultra / Nízký

Dalším nastavením je kvalita modelů. Po snížení se vypnuly některé minoritní detaily u budov v pozadí, nejzřetelnější jsou chybějící převisy na budově vlevo. Snížení opět přineslo nárůst jen jediného snímku za sekundu.

Kvalita Terénu

 Kvalita Terénu Ultra / Nízký
i Zdroj: PCTuning.cz
Kvalita Terénu Ultra / Nízký

Po snížení nastavení kvality terénu jsem si nevšiml žádných rozdílů, taktéž framerate se nijak nezměnil.

Dekorace Terénu

 Dekorace Terénu Ultra / Nízký
i Zdroj: PCTuning.cz
Dekorace Terénu Ultra / Nízký

Po snížení položky Dekorace Terénu ze scény zmizí (přesněji řečeno sníží se jejich počet) některé méně důležité objekty jako jsou různé krabice, poletující papíry a podobně. Snížení přineslo nárůst frameratu z 16 na 18 snímků za sekundu.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama