Battlefield 3 — špičková destrukce a DirectX 11 v akci
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Battlefield 3 — špičková destrukce a DirectX 11 v akci

Battlefield 3 — špičková destrukce a DirectX 11 v akci | Kapitola 8

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

29. 10. 2011 03:00 80

Seznam kapitol

1. Engine bez podpory DirectX 9 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Galerie in game screenshotů 10. Výběr recenzí herních magazínů 11. Závěr

Podle EA je Battlefield 3 revoluční. Po Shattered Horizon jde totiž o druhou hru postavenou jen na DirectX 10/11. Můžete se tak těšit na „grafiku nové generace“? To sice ne, zklamáni ale také nebudete. Hned po Crysis 2 jde dle našeho názoru o nejlépe vypadající fps současnosti a ty destrukce prostě nemají chybu!

Reklama

Rozmazání Pohybu

 Rozmazání Pohybu Zapnuto / Vypnuto
i Zdroj: PCTuning.cz
Rozmazání Pohybu Zapnuto / Vypnuto

Rozmazání pohybu neboli klasický Motion Blur asi není třeba představovat. Vypnutí hru při pohybu zrychlilo z 15 na 17 fps.

Zastínění okolím

 Zastínění okolím HBAO / Vypnuto
i Zdroj: PCTuning.cz
Zastínění okolím HBAO / Vypnuto

Zastínění okolím je trochu zvláštní název pro technologii Ambient Occlusion, která na scénu přidá poměrně dost minoritních stínů. Po vypnutí Ambient Occlusion poskočil výkon z 19 na 22 fps.

Minimální x maximální nastavení grafiky

 Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

 Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

Rozdíly mezi maximálním a minimálním nastavením jsou menší, než bych osobně čekal, a na první pohled je dost možná ani neuvidíte. Rozdíly jsou v kvalitě a počtu stínů, horším rozlišení textur, chybějícím méně důležitým předmětům a detailům (zejména na budovách), na první scéně je rozdíl i v detailnosti země. Nárůst výkonu proto bohužel není nijak vysoký. S testovanou GeForce GTS 450 v rozlišení 1920 × 1200 px se zapnutým vyhlazováním hran poskočil výkon na první scéně z 20 na 37 fps, na druhé pak ze 17 na 36 fps.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama