Borderlands 2 — Krásná komiksová grafika i fyzika | Kapitola 8
Seznam kapitol
Borderlands je synonymem pro komiksovou grafiku. Druhý díl to nemění, kreslená grafika byla ještě vylepšena a je radost na ni pohledět. Vyspělejší je proti prvnímu dílu také fyzika. Ve hře je implementována technologie nVidia PhysX. Důvod k obavám to ale není ani pro majitele AMD Radeonů, hra je totiž výborně optimalizovaná.
Texture Quality
Rozdíl po snížení rozlišení textur je patrný na první pohled. Výkon však vzrostl jen o jeden snímek za sekundu.
Game Detail
Žádných rozdílů v grafice jsem si po snížení nastavení Game Detail nevšimnul a nezměnil se ani výkon.
Ambient Occlusion
Efekt Ambient Occlusion přidává stíny do tmavých zákoutí. Rozdíly jsou dobře patrné u barelů i na budově, výkon po vypnutí efektu vzrostl z 41 na 50 snímků za sekundu.
Depth of Field
Efekt Depth of Field rozmazává vzdálené objekty (především při míření). Výkon po vypnutí efektu vzrostl o jeden snímek za sekundu.