Borderlands 2 — Krásná komiksová grafika i fyzika | Kapitola 9
Seznam kapitol
Borderlands je synonymem pro komiksovou grafiku. Druhý díl to nemění, kreslená grafika byla ještě vylepšena a je radost na ni pohledět. Vyspělejší je proti prvnímu dílu také fyzika. Ve hře je implementována technologie nVidia PhysX. Důvod k obavám to ale není ani pro majitele AMD Radeonů, hra je totiž výborně optimalizovaná.
FXAA
FXAA je označení pro způsob post processing vyhlazování hran. Kvalita vyhlazení však není velká, matematický algoritmus odhalí jen část hran. I tak ale oceníte alespoň částečné vyhlazení hran, Borderlands 2 aliasingem velmi trpí a plnohodnotné vyhlazování je v Unreal Enginu bohužel problematické. Výkon po snížení vyhlazování vzrostl z 44 na 48 fps.
View Distance
Rozdíly jsou po snížení dohlednosti dobře patrné na všech vzdálených objektech. Rychlost vykreslování hry však vzrostla jen nepatrně o jeden snímek za sekundu.
PhysX Effects
Snížení kvality efektu PhysX vypne veškeré pokročilé částicové efekty jako jsou střepy od střelby, látky, kapaliny a podobně. Výkon po snížení vzrostl z 43 na 55 snímků za sekundu.
Minimální x maximální nastavení grafiky
Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)
Rozdíly mezi minimálním a maximálním nastavením detailů jsou především v chybějících stínech (efekt ambient occluion), horším rozlišením textur, nižší dohlednosti a rozmazání obrazu (efekt Depth of Field). Výkon s AMD Radeonem HD 7770 v rozlišení 1920 × 1080 px se zapnutým vyhlazováním FXAA a fyzikou PhysX na High vzrostl po vypnutí všech zbylých efektů z 49 na 70 fps u první scény a z 48 na 68 fps u druhé.