Borderlands 2 — Krásná komiksová grafika i fyzika
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Borderlands 2 — Krásná komiksová grafika i fyzika

Borderlands 2 — Krásná komiksová grafika i fyzika | Kapitola 9

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

24. 9. 2012 03:00 27

Seznam kapitol

1. Upravený Unreal Engine a nVidia PhysX k tomu 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez FXAA 4. Výsledky GK se zapnutým FXAA 5. Vliv procesoru na hru (GeForce GTX 670) 6. Vliv procesoru na hru (Radeon HD 7970)
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Borderlands je synonymem pro komiksovou grafiku. Druhý díl to nemění, kreslená grafika byla ještě vylepšena a je radost na ni pohledět. Vyspělejší je proti prvnímu dílu také fyzika. Ve hře je implementována technologie nVidia PhysX. Důvod k obavám to ale není ani pro majitele AMD Radeonů, hra je totiž výborně optimalizovaná.

Reklama

FXAA

 FXAA On (po najetí myší se zobrazí Off)
i Zdroj: PCTuning.cz
FXAA On (po najetí myší se zobrazí Off)

FXAA je označení pro způsob post processing vyhlazování hran. Kvalita vyhlazení však není velká, matematický algoritmus odhalí jen část hran. I tak ale oceníte alespoň částečné vyhlazení hran, Borderlands 2 aliasingem velmi trpí a plnohodnotné vyhlazování je v Unreal Enginu bohužel problematické. Výkon po snížení vyhlazování vzrostl z 44 na 48 fps.

View Distance

 View Distance Ultra High (po najetí myší se zobrazí Low)
i Zdroj: PCTuning.cz
View Distance Ultra High (po najetí myší se zobrazí Low)

Rozdíly jsou po snížení dohlednosti dobře patrné na všech vzdálených objektech. Rychlost vykreslování hry však vzrostla jen nepatrně o jeden snímek za sekundu.

PhysX Effects

 PhysX Effects High (po najetí myší se zobrazí Low)
i Zdroj: PCTuning.cz
PhysX Effects High (po najetí myší se zobrazí Low)

Snížení kvality efektu PhysX vypne veškeré pokročilé částicové efekty jako jsou střepy od střelby, látky, kapaliny a podobně. Výkon po snížení vzrostl z 43 na 55 snímků za sekundu.

Minimální x maximální nastavení grafiky

 Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita  Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz
Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita


Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)

Rozdíly mezi minimálním a maximálním nastavením detailů jsou především v chybějících stínech (efekt ambient occluion), horším rozlišením textur, nižší dohlednosti a rozmazání obrazu (efekt Depth of Field). Výkon s AMD Radeonem HD 7770 v rozlišení 1920 × 1080 px se zapnutým vyhlazováním FXAA a fyzikou PhysX na High vzrostl po vypnutí všech zbylých efektů z 49 na 70 fps u první scény a z 48 na 68 fps u druhé.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama