Česká ArmA III Alpha — fičí i na Pentiu a slabší grafice
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Česká ArmA III Alpha — fičí i na Pentiu a slabší grafice

Česká ArmA III Alpha — fičí i na Pentiu a slabší grafice | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

20. 3. 2013 03:00 41

Seznam kapitol

1. Real Virtuality engine čtvrté generace 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK při nastavení grafiky Standard 4. Výsledky GK při nastavení grafiky High 5. Výsledky GK při nastavení grafiky Ultra 6. Vliv procesoru na hru při nastavení Standard
7. Vliv procesoru na hru při nastavení Ultra 8. Vliv nastavení na hru I 9. Vliv nastavení na hru II 10. Galerie in game screenshotů 11. Závěr

Ačkoliv bylo vydání plné verze ArmA III odloženo až na podzim, můžete si třetí díl vojenské střílečky zahrát už dnes. Když si koupíte hru už teď, získáte přístup do alfa verze. Protože je o ni velký zájem, změřili jsme hardwarové nároky. Při nejvyšším nastavení detailů jsou také sice vysoké, po snížení však ArmA III běží plynule i na průměrném PC.

Reklama
Česká ArmA III Alpha — fičí i na Pentiu a slabší grafice
i Zdroj: PCTuning.cz

Česká ArmA III Alpha — fičí i na Pentiu a slabší grafice
i Zdroj: PCTuning.cz

Česká ArmA III Alpha — fičí i na Pentiu a slabší grafice
i Zdroj: PCTuning.cz

Při středním nastavení detailů (globální režim Standard) jsou nároky Army III na výkon grafických karet poměrně nízké a plynule si hru zahrají i majitelé slabších sestav. V nižších rozlišeních stačí k dosažení průměrných čtyřiceti snímků za sekundu třeba nVidia GeForce GTX 650 nebo AMD Radeon HD 6770, ve vyšších rozlišeních jsou potřeba grafické karty typu GeForce GTX 650 Ti nebo Radeon HD 7770.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama