Česká ArmA III Alpha — fičí i na Pentiu a slabší grafice
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Česká ArmA III Alpha — fičí i na Pentiu a slabší grafice

Česká ArmA III Alpha — fičí i na Pentiu a slabší grafice | Kapitola 5

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

20. 3. 2013 03:00 41

Seznam kapitol

1. Real Virtuality engine čtvrté generace 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK při nastavení grafiky Standard 4. Výsledky GK při nastavení grafiky High 5. Výsledky GK při nastavení grafiky Ultra 6. Vliv procesoru na hru při nastavení Standard
7. Vliv procesoru na hru při nastavení Ultra 8. Vliv nastavení na hru I 9. Vliv nastavení na hru II 10. Galerie in game screenshotů 11. Závěr

Ačkoliv bylo vydání plné verze ArmA III odloženo až na podzim, můžete si třetí díl vojenské střílečky zahrát už dnes. Když si koupíte hru už teď, získáte přístup do alfa verze. Protože je o ni velký zájem, změřili jsme hardwarové nároky. Při nejvyšším nastavení detailů jsou také sice vysoké, po snížení však ArmA III běží plynule i na průměrném PC.

Reklama
Česká ArmA III Alpha — fičí i na Pentiu a slabší grafice
i Zdroj: PCTuning.cz

Česká ArmA III Alpha — fičí i na Pentiu a slabší grafice
i Zdroj: PCTuning.cz

Česká ArmA III Alpha — fičí i na Pentiu a slabší grafice
i Zdroj: PCTuning.cz

V režimu nejvyšších detailů Ultra jsou nároky Army III na výkon grafické karty velmi vysoké a pro plynulé hraní je potřeba nejvýkonnějších karet současnosti. Pod průměrných čtyřicet snímků za sekundu hra spadla i na tak výkonných kartách jako je AMD Radeon HD 7970 GHz Edition, na hranici plynulosti hra běžela jen s GeForce GTX 680. Optimální jsou pro hraní Army III při nastavení detailů Ultra karty jako GeForce GTX 690, GTX Titan nebo multi GPU zapojení SLI/CrossFire.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama