Česká ArmA III Alpha — fičí i na Pentiu a slabší grafice
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Česká ArmA III Alpha — fičí i na Pentiu a slabší grafice

Česká ArmA III Alpha — fičí i na Pentiu a slabší grafice | Kapitola 9

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

20. 3. 2013 03:00 41

Seznam kapitol

1. Real Virtuality engine čtvrté generace 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK při nastavení grafiky Standard 4. Výsledky GK při nastavení grafiky High 5. Výsledky GK při nastavení grafiky Ultra 6. Vliv procesoru na hru při nastavení Standard
7. Vliv procesoru na hru při nastavení Ultra 8. Vliv nastavení na hru I 9. Vliv nastavení na hru II 10. Galerie in game screenshotů 11. Závěr

Ačkoliv bylo vydání plné verze ArmA III odloženo až na podzim, můžete si třetí díl vojenské střílečky zahrát už dnes. Když si koupíte hru už teď, získáte přístup do alfa verze. Protože je o ni velký zájem, změřili jsme hardwarové nároky. Při nejvyšším nastavení detailů jsou také sice vysoké, po snížení však ArmA III běží plynule i na průměrném PC.

Reklama

Scéna 4

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení hry Ultra (po najetí myší se zobrazí Low) — Pro relevantní srovnání je nutné screeny otevřít v plné kvalitě




Ultra — plná kvalita grafiky, 14 fps
Very High — menší plastičnost hlíny, horší rozlišení textury na značce, 18 fps
High — subjektivně bez rozdílů proti nastavení Very High, 23 fps
Standard — snížení kvality vegetace, snížení rozlišení textur země a skal, vypnuté vyhlazování hran, 49 fps
Low — celkové dramatické snížení detailnosti grafiky, 54 fps

Scéna 5

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení hry Ultra (po najetí myší se zobrazí Low) — Pro relevantní srovnání je nutné screeny otevřít v plné kvalitě




Ultra — plná kvalita grafiky, 16 fps
Very High — snížená dohlednost, 20 fps
High — snížená dohlednost, horší kvalita vzdálené vegetace, 26 fps
Standard — snížená dohlednost, nižší kvalita veškeré vegetace, nižší rozlišení textur, horší kvalita stínů, 54 fps
Low — celkové dramatické snížení detailnosti grafiky včetně dohlednosti, 60 fps

Scéna 6

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení hry Ultra (po najetí myší se zobrazí Low) — Pro relevantní srovnání je nutné screeny otevřít v plné kvalitě




Ultra — plná kvalita grafiky, 17 fps
Very High — snížená dohlednost, horší kvalita vzdálené vegetace, 22 fps
High — snížená dohlednost, 26 fps
Standard — snížená dohlednost, nižší kvalita veškeré vegetace, nižší rozlišení textur, horší kvalita stínů, 50 fps
Low — celkové dramatické snížení detailnosti grafiky včetně dohlednosti, 61 fps

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama