Chyba na Steamu údajně způsobila, že příjmy některých nezávislých vývojářů klesly o polovinu
V říjnu společnost Valve představila chybu ve funkci „Discovery“, která na Steamu namísto těch nejrelevantnějších her zákazníkům představovala ty největší a nejpopulárnější tituly. Chyba prý byla velmi rychle odstraněna, ale jak nyní hlásí někteří menší vývojáři, významně se podílela na snížení jejich příjmů.
Tento problém se podle všeho řeší už dva měsíce a dokonce je pro něj vyhrazeno vlákno na fóru (jeho obsah mohou číst pouze přihlášení vývojáři). Pokud nejste vývojáři, můžete si pak přečíst spoustu zoufalých či dokonce naštvaných tweetů.
Například Jake Birkett, tvůrce Shadowhand a Ancient Enemy uvedl: „Porovnal jsem prodeje před a po říjnové chybě. Výnosy se snížily, protože prodeje naší nejdražší hry klesly o 36%.“
Jelikož menší vývojáři nemají takové tržby, snížení prodejů o více než 1/3 pro ně může mít zcela fatální následky.