Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11

Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11 | Kapitola 9

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

4. 7. 2011 03:00 66

Seznam kapitol

1. Bude patch, nebo nebude? 2. Nové efekty: teselace, POM, stíny 3. Nové efekty: DOF, odrazy, textury 4. Testovací sestava, nastavení, metodika 5. Výsledky GK v DirectX 9 6. Výsledky GK v DirectX 11
7. Vliv procesoru na hru v DirectX 11 8. Srovnávací screeny DirectX 9 vs. 11 (I.) 9. Srovnávací screeny DirectX 9 vs. 11 (II.) 10. Galerie in game screenshotů (DirectX 11) 11. Závěr

Crysis 2 fandy moderních technologií zklamal. Používá efekty na bázi DirectX 9, vizuálně se PC verze příliš neliší od konzolových a hlavně – vypadá hůř než čtyři roky stará jednička. Nebo ne? Vyšel DirectX 11 patch s balíkem textur v HD rozlišení, který vše změnil! Nebudete sice na hru koukat s otevřenou pusou, ale mohu vás ujistit, že DirectX 11 efekty nepoužívá jen na papíře.

Reklama
 nahoře screen v DirectX 11 režimu (nastavení Ultra), dole DirectX 9 (nastavení Extreme), ke srovnání otevřete v plné velikosti
i Zdroj: PCTuning.cz
nahoře screen v DirectX 11 režimu (nastavení Ultra), dole DirectX 9 (nastavení Extreme), ke srovnání otevřete v plné velikosti

Na postavách nejsou po přepnutí do DirectX 11 režimu patrné žádné rozdíly. Všimněte si tak dalších stínů SSDO na budově v povzdálí, různě rozostřených stínů a Parallax Occluion Mappingu na dlážděné cestě. Rozdíl ve výkonu byl 28 x 38 fps.

 nahoře screen v DirectX 11 režimu (nastavení Ultra), dole DirectX 9 (nastavení Extreme), ke srovnání otevřete v plné velikosti
i Zdroj: PCTuning.cz
nahoře screen v DirectX 11 režimu (nastavení Ultra), dole DirectX 9 (nastavení Extreme), ke srovnání otevřete v plné velikosti

Na další scéně se opět opakují stejné rozdíly, přičemž se k nim přidává ještě teselace na cihlové zdi. V DirectX 11 režimu hra běžela 17 a v DirectX 9 39 fps.

 nahoře screen v DirectX 11 režimu (nastavení Ultra), dole DirectX 9 (nastavení Extreme), ke srovnání otevřete v plné velikosti
i Zdroj: PCTuning.cz
nahoře screen v DirectX 11 režimu (nastavení Ultra), dole DirectX 9 (nastavení Extreme), ke srovnání otevřete v plné velikosti

Na tmavé scéně v interiéru přibudou zejména další stíny (efekt SSDO), jiných rozdílů jsem si nevšiml. Rozdíl ve výkonu byl 28 / 50 fps.

 nahoře screen v DirectX 11 režimu (nastavení Ultra), dole DirectX 9 (nastavení Extreme), ke srovnání otevřete v plné velikosti
i Zdroj: PCTuning.cz
nahoře screen v DirectX 11 režimu (nastavení Ultra), dole DirectX 9 (nastavení Extreme), ke srovnání otevřete v plné velikosti

Také na další scéně zevnitř budovy je patrný nárůst množství stínů. Kromě nich je ale dobře vidět teselace u zdi napravo. Rozdíl ve výkonu byl 30 / 54 fps.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama