Cyberpunk 2077: DLSS 2.x, ray tracing a výkon
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Cyberpunk 2077: DLSS 2.x, ray tracing a výkon

Cyberpunk 2077: DLSS 2.x, ray tracing a výkon | Kapitola 9

Adam Vágner

Adam Vágner

24. 12. 2020 03:00 34

Seznam kapitol

1. Cyberpunk 2077: Crysis roku 2020 2. Předvolby nastavení detailů a výkon 3. Předvolby nastavení detailů a kvalita obrazu 4. Doporučená nastavení Nvidie (a RTX 3090 v praxi) 5. Když ani RTX 3090 na nativní 4K nestačí
6. DLSS: hojivá náplast na vysoké nároky 7. Ray Tracing, odrazy 8. Ray Tracing – stíny a osvětlení 9. Namísto závěru

Brutální nároky Cyberpunku desklasovaly starší konzole a také na PC může většina hráčů na hraní na maximálních detailech zapomenout. Podíváme se na dvě technologie, o nichž se u Cyberpunku mluví nejvíc – na ray tracing a hlavně na DLSS, bez nějž by se Cyberpunk na vysokých detailech ve 4K na současných grafikách nedal hrát.

Reklama

Namísto závěru

S Cyberpunkem ještě nekončíme. Nejspíš to nebude tak nesmrtelná záležitost jako třetí Witcher, ale ve městě se dá docela vyřádit a strávit v něm desítky hodin, takže nějaký čas potrvá, než jej většina zájemců dohraje a odloží. Příště se podíváme na další nastavení detailů a dále na výkon rozličných grafických karet.

Po technické stránce je výsledek zvláštní, chvílemi se grafika neliší od toho, co vídáme v jiných hrách, a jindy narazíte na lokace, které vypadají úchvatně. Svůj díl na tom mají asi i megalomanské stavby a vůbec město, které žije se spoustou... cyberpankáčů. Tedy na PC, na starých konzolích to spíš vypadalo jako u nás při lockdownu.

Cyberpunk 2077: DLSS 2.x, ray tracing a výkon
i Zdroj: PCTuning.cz

Cyberpunk 2077 můžete pořídit i na Alza.cz. A v nabídce má i GeForce RTX 30, které spolu s RTX 20 zatím jako jediné v Cyberpunku podporují ray tracing a DLSS.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama