Cyberpunk 2077: DLSS 2.x, ray tracing a výkon | Kapitola 9
Seznam kapitol
Brutální nároky Cyberpunku desklasovaly starší konzole a také na PC může většina hráčů na hraní na maximálních detailech zapomenout. Podíváme se na dvě technologie, o nichž se u Cyberpunku mluví nejvíc – na ray tracing a hlavně na DLSS, bez nějž by se Cyberpunk na vysokých detailech ve 4K na současných grafikách nedal hrát.
Namísto závěru
S Cyberpunkem ještě nekončíme. Nejspíš to nebude tak nesmrtelná záležitost jako třetí Witcher, ale ve městě se dá docela vyřádit a strávit v něm desítky hodin, takže nějaký čas potrvá, než jej většina zájemců dohraje a odloží. Příště se podíváme na další nastavení detailů a dále na výkon rozličných grafických karet.
Po technické stránce je výsledek zvláštní, chvílemi se grafika neliší od toho, co vídáme v jiných hrách, a jindy narazíte na lokace, které vypadají úchvatně. Svůj díl na tom mají asi i megalomanské stavby a vůbec město, které žije se spoustou... cyberpankáčů. Tedy na PC, na starých konzolích to spíš vypadalo jako u nás při lockdownu.
Cyberpunk 2077 můžete pořídit i na Alza.cz. A v nabídce má i GeForce RTX 30, které spolu s RTX 20 zatím jako jediné v Cyberpunku podporují ray tracing a DLSS.