DiRT: Showdown — grafika beze změn, nároky vyšší
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek DiRT: Showdown — grafika beze změn, nároky vyšší

DiRT: Showdown — grafika beze změn, nároky vyšší | Kapitola 6

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

28. 5. 2012 03:00 23

Seznam kapitol

1. Datadisk bez větších technických změn 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Vliv nastavení na hru IV 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Po roce jsme se dočkali dalšího pokračování populární závodní série DiRT. Showdown však na rozdíl od svých předchůdců není zaměřen na rallye, nýbrž na destrukční závody ve stylu FlatOut. Po technické stránce naopak mnoho rozdílů nenajdete, grafika se téměř nezměnila. I tak ale patří mezi vizuálně nejlepší závodní hry dneška.

Reklama
DiRT: Showdown — grafika beze změn, nároky vyšší
i Zdroj: PCTuning.cz

DiRT: Showdown — grafika beze změn, nároky vyšší
i Zdroj: PCTuning.cz

Ačkoliv se grafika DiRT: Showdown od DiRT 3 téměř neliší, hardwarové nároky jsou ve srovnání s rok starým předchůdcem výrazně vyšší. Řada uživatelů se slabším počítačem proto bude muset výrazně snižovat detaily. Položek v nastavení detailů je však ve hře spousta. Abychom vám pomohli s orientací v nich, všechna nastavení jsem na testovací sestavě s AMD Radeonem HD 6770 v rozlišení 1920 × 1200 px se zapnutým čtyřnásobným vyhlazováním postupně vyzkoušel.

Shadows

 Shadows Ultra / Ultra Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Shadows Ultra / Ultra Low

Nastavení stínů je jedno z nejdůležitějších. Po snížení na minimum se sice vypnou téměř všechny stíny, výkon však na testované scéně vzrostl z 27 na 34 snímků za sekundu.

Post Process

 Post Process High / Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Post Process High / Low

Žádných rozdílů po vypnutí post processing efektů jsem si nevšiml a nezměnil se ani výkon.

Night Lighting

 Night Lighting High / Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Night Lighting High / Low

Po snížení nastavení s nočním osvětlením se změnil způsob nasvícení budovy v popředí. Rozdíly jsou ale velmi malé a výkon vzrostl jen o jeden snímek za sekundu.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama