Duke Nukem: Forever - pokračování legendy zvládnou i slabá PC
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Duke Nukem: Forever - pokračování legendy zvládnou i slabá PC

Duke Nukem: Forever - pokračování legendy zvládnou i slabá PC | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

13. 6. 2011 03:00 59

Seznam kapitol

1. Upravený Unreal Engine 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Závěr

Ačkoliv tomu téměř nikdo nevěřil, po téměř patnácti letech vývoje jsme se dočkali vydání Duka Nukema s podtitulem Forever. Během let hra mnohokrát změnila technologii a nakonec i vývojářské studio. Jaký je tedy výsledek? Stručně řečeno, hra používá už v roce 1998 slíbený Unreal engine, ovšem v poněkud jiné verzi.

Reklama
Duke Nukem: Forever - pokračování legendy zvládnou i slabá PC
i Zdroj: PCTuning.cz

Duke Nukem: Forever - pokračování legendy zvládnou i slabá PC
i Zdroj: PCTuning.cz

Duke Nukem: Forever - pokračování legendy zvládnou i slabá PC
i Zdroj: PCTuning.cz

Duke Nukem: Forever je poměrně citlivý na framerate a abyste si hru užili naprosto plynule, doporučuji mít minimálně okolo čtyřiceti snímků za sekundu. To ale není vzhledem k nízkým nárokům hry problém ani pro slabší grafické karty. V nižších rozlišeních se framerate pohybuje okolo padesáti snímků za sekundu i u nejslabšího testovaného ATI Radeonu HD 5670 a dobrá je situace i v nejvyšším rozlišení 1920 × 1200 px, kdy zmiňovaný Radeon renderoval 39 fps.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama