F.E.A.R. 3 — kde je strach a fyzika? Rozbor HW nároků
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek F.E.A.R. 3 — kde je strach a fyzika? Rozbor HW nároků

F.E.A.R. 3 — kde je strach a fyzika? Rozbor HW nároků | Kapitola 5

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

26. 7. 2011 03:00 76

Seznam kapitol

1. Konzolový engine 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Výběr recenzí herních magazínů 10. Závěr

Třetí pokračování F.E.A.R.u nabízí více akce a méně hororového obsahu, než tomu bylo v předchozích dílech. To je dané mimo jiné tím, že za vývojem už totiž nestojí slavné studio Monolith. Se změnou vývojářů navíc přišel také jiný engine. Z něj PC hráči pravděpodobně nadšeni nebudou, je totiž optimalizovaný především pro konzole.

Reklama
F.E.A.R. 3 — kde je strach a fyzika? Rozbor HW nároků
i Zdroj: PCTuning.cz

F.E.A.R. 3 — kde je strach a fyzika? Rozbor HW nároků
i Zdroj: PCTuning.cz

F.E.A.R. 3 — kde je strach a fyzika? Rozbor HW nároků
i Zdroj: PCTuning.cz

Zatímco nároky na výkon grafické karty byly v režimu s vyhlazováním hran překvapivě vysoké, procesor třetí F.E.A.R. příliš neřeší. I na nejpomalejším AMD Phenomu II X2 taktovaném na 2,8 GHz běžela hra v nejnižším rozlišení přes sedmdesát snímků za sekundu a k naprosto plynulému hraní nad 40 fps tedy budou stačit i podstatně méně výkonné čipy.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama