F1 2018: Srovnání výkonu grafických karet
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek F1 2018: Srovnání výkonu grafických karet

F1 2018: Srovnání výkonu grafických karet | Kapitola 5

Adam Vágner

Adam Vágner

30. 8. 2018 16:00 22

Seznam kapitol

1. Nabubřelé Ego 2. Testovací sestava 3. Benchmark a vliv jeho nastavení na výsledky 4. Náročnost jednotlivých tratí 5. Rozlišení 1920 × 1080, Melbourne
6. Rozlišení 1920 × 1080, Singapore 7. Rozlišení 1920 × 1080, Austria 8. Rozlišení 2560 × 1440, Austria 9. Rozlišení 3840 × 2160, Austria 10. Závěrečné shrnutí

V čerstvě vydaném pokračování ságy z prostředí motorsportu se podíváme, jak moc je tato novinka náročná na výkon grafických karet a srovnáme výkon aktuálních Radeonů a GeForce. A oprášíme i nějaké vykopávky, jako je GeForce GTX 680 nebo Radeon RX 390 – to vše na aktuálních ovladačích, které se již hlásí k podpoře pro F1 2018.

Reklama

Jednu nemilou věc, kterou hra dělá, jsem ještě nezmínil. Když použijete nastavení Ultra High, na GeForce vypadá trochu jinak než na Radeonech – u Radeonů se pak pro Ambient Occlusion využívá ASSAO, zatímco u GeForce HBAO+. Obě metody fungují na kartách s čipy obou výrobců, ale HBAO+ běží na Radeonech o něco hůře než ASSAO.

Co s tím? No, otestoval jsem pro jistotu obě metody na všech kartách.

Melbourne

První měření odpovídá standardnímu nastavení vestavěného benchmarku. Měřil jsem jej spíše proto, že se dá předpokládat, že většina lidí bude srovnávat výkon právě s tímto nastavením. Testoval jsem jej v rozlišení 1920 × 1080.

F1 2018: Srovnání výkonu grafických karet
i Zdroj: PCTuning.cz
F1 2018: Srovnání výkonu grafických karet
i Zdroj: PCTuning.cz

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama