Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11 | Kapitola 4
Seznam kapitol
Zatímco první Far Cry měl fenomenální úspěch, dvojka tak dobrá nebyla. Far Cry 3 se snaží vrátit sérii zpět na vrchol, bez chyb to však není ani tentokrát. Technicky vychází „trojka“ z druhého dílu, engine Dunia byl ale výrazně vylepšen. Grafika hry je na velmi dobré úrovni, nechybí podpora rozhraní DirectX 11 s moderními efekty.
Jak už bylo řečeno ve druhé kapitole, v testované verzi 1.01 nebylo možné zapnout vestavené vyhlazování MSAA, testoval jsem proto s režimy post processing vyhlazování vynucenými přes ovladače. Ty nejsou nijak výrazně náročné na výkon grafické karty, náročnost proto při nejvyšším nastavení detailů vzrostla jen mírně. V nižších rozlišeních je třeba grafické karty jako Radeon HD 7850 či GeForce GTX 650 Ti, ve vyšších rozlišení pro plynulé hraní potřebujete GeForce GTX 660 nebo Radeon HD 7870.