Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11

Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11 | Kapitola 4

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

3. 12. 2012 03:00 50

Seznam kapitol

1. Vylepšený engine z Far Cry 2 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Galerie in game screenshotů 10. Výběr recenzí herních magazínů 11. Závěr

Zatímco první Far Cry měl fenomenální úspěch, dvojka tak dobrá nebyla. Far Cry 3 se snaží vrátit sérii zpět na vrchol, bez chyb to však není ani tentokrát. Technicky vychází „trojka“ z druhého dílu, engine Dunia byl ale výrazně vylepšen. Grafika hry je na velmi dobré úrovni, nechybí podpora rozhraní DirectX 11 s moderními efekty.

Reklama
Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Jak už bylo řečeno ve druhé kapitole, v testované verzi 1.01 nebylo možné zapnout vestavené vyhlazování MSAA, testoval jsem proto s režimy post processing vyhlazování vynucenými přes ovladače. Ty nejsou nijak výrazně náročné na výkon grafické karty, náročnost proto při nejvyšším nastavení detailů vzrostla jen mírně. V nižších rozlišeních je třeba grafické karty jako Radeon HD 7850 či GeForce GTX 650 Ti, ve vyšších rozlišení pro plynulé hraní potřebujete GeForce GTX 660 nebo Radeon HD 7870.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama