Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11 | Kapitola 8
Seznam kapitol
Zatímco první Far Cry měl fenomenální úspěch, dvojka tak dobrá nebyla. Far Cry 3 se snaží vrátit sérii zpět na vrchol, bez chyb to však není ani tentokrát. Technicky vychází „trojka“ z druhého dílu, engine Dunia byl ale výrazně vylepšen. Grafika hry je na velmi dobré úrovni, nechybí podpora rozhraní DirectX 11 s moderními efekty.
Terrain
Také při snížení kvality terénu jsem si nevšimnul rozdílů a nezměnil se ani výkon.
Water
Snížení kvality vody má za následek zmenšení počtu odrážených objektů od vodní hladiny (v případě testované scény stromů). Výkon po snížení vzrostl z 27 na 29 fps.
Environment
Rozdílů při nastavení prostředí jsem si nevšimnul a nezměnil se ani výkon.
Minimální x maximální nastavení grafiky
Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)
Rozdíly mezi maximálním a minimálním nastavením detailů jsou v horší kvalitě stínů a chybějícím efektu ambientní okluze, nižší dohlednosti a horší kvalitě vody. Přesto je ale nárůst výkonu poměrně vysoký, s AMD Radeonem HD 7770 jsem v rozlišení 1920 × 1080 px naměřil nárůst z 25 na 62 fpa u první a z 26 na 73 fps u druhé scény.