Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11

Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11 | Kapitola 8

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

3. 12. 2012 03:00 50

Seznam kapitol

1. Vylepšený engine z Far Cry 2 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Galerie in game screenshotů 10. Výběr recenzí herních magazínů 11. Závěr

Zatímco první Far Cry měl fenomenální úspěch, dvojka tak dobrá nebyla. Far Cry 3 se snaží vrátit sérii zpět na vrchol, bez chyb to však není ani tentokrát. Technicky vychází „trojka“ z druhého dílu, engine Dunia byl ale výrazně vylepšen. Grafika hry je na velmi dobré úrovni, nechybí podpora rozhraní DirectX 11 s moderními efekty.

Reklama

Terrain

 Terrain High (po najetí myší se zobrazí Low)
i Zdroj: PCTuning.cz
Terrain High (po najetí myší se zobrazí Low)

Také při snížení kvality terénu jsem si nevšimnul rozdílů a nezměnil se ani výkon.

Water

 Water Very High (po najetí myší se zobrazí Low)
i Zdroj: PCTuning.cz
Water Very High (po najetí myší se zobrazí Low)

Snížení kvality vody má za následek zmenšení počtu odrážených objektů od vodní hladiny (v případě testované scény stromů). Výkon po snížení vzrostl z 27 na 29 fps.

Environment

 Environment High (po najetí myší se zobrazí Low)
i Zdroj: PCTuning.cz
Environment High (po najetí myší se zobrazí Low)

Rozdílů při nastavení prostředí jsem si nevšimnul a nezměnil se ani výkon.

Minimální x maximální nastavení grafiky

 Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita  Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz
Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita


Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)

Rozdíly mezi maximálním a minimálním nastavením detailů jsou v horší kvalitě stínů a chybějícím efektu ambientní okluze, nižší dohlednosti a horší kvalitě vody. Přesto je ale nárůst výkonu poměrně vysoký, s AMD Radeonem HD 7770 jsem v rozlišení 1920 × 1080 px naměřil nárůst z 25 na 62 fpa u první a z 26 na 73 fps u druhé scény.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama