Game Ready ovladače přinášejí optimalizaci pro God of War i funkci DLDSR pro lepší obraz
i Zdroj: PCTuning.cz
Novinka Game Ready ovladače přinášejí optimalizaci pro God of War i funkci DLDSR pro lepší obraz

Game Ready ovladače přinášejí optimalizaci pro God of War i funkci DLDSR pro lepší obraz

Mirek Kočí

Mirek Kočí

15. 1. 2022 11:23 1

Nejnovější Game Ready do populární rubačky God of War přinášejí technologie DLSS a Reflex, kdy DLSS navyšuje výkon až o 45 %, zatímco Reflex snížuje latenci až o 22 %.

Reklama

Ovladače také často přinášejí nové funkce. Ty aktuální přidávají podporu DLDSR, vylepšení funkce Dynamic Super Resolution (DSR) s umělou inteligencí, a několik nových filtrů Freestyle, které zvyšují kvalitu obrazu u některých her.

Stahujte: 

Co je DLDSR?

„Funkce DLDSR je výhodná zejména pro monitorů s rozlišením 1080p nebo 1440p a výkonnými GPU, protože dokáže zlepšit vizuální efekty v jejich oblíbených hrách s méně znatelným dopadem na výkon,“ píše Nvidia.

DLDSR vylepšuje DSR tím, že využívá AI síť akcelerovanou Tensor jádry, která je navržena k rozpoznávání čar a hran, aby dokázala rozlišit aliasing od detailů textur. Díky tomu dokáže DLDSR zlepšit kvalitu obrazu a zároveň vyžaduje vykreslení menšího počtu pixelů než supervzorkování bez DL.

Například DLDSR nastavené na faktor 2,25× poskytuje vizuálně podobné výsledky (tj. lepší zřetelnost a časovou stabilitu) jako DSR nastavené na faktor 4×, ale s mnohem vyšším počtem FPS.

Game Ready ovladače přinášejí optimalizaci pro God of War i funkci DLDSR pro lepší obraz
i Zdroj: PCTuning.cz

FreeStyle filtry

Ovladače nabízejí také tři nové pokročilé Freestyle filtry - SSRTGI, SSAO a Dynamic DOF - které jsou přístupné po stisknutí Alt+F3 během hry, pokud je v nabídce nastavení aplikace GeForce Experience povoleno překrytí ve hře.

  • SSRTGI (Screen Space Ray Traced Global Illumination), obecně známý jako "Ray Tracing ReShade Filter", vylepšuje osvětlení a stíny a vytváří tak intenzivnější a realističtější prostorový efekt.
     
  • SSAO (Screen Space Ambient Occlusion) zvýrazňuje vzhled stínů v blízkosti průsečíků 3D objektů, zejména ve slabě osvětlených/vnitřních prostředích.
     
  • Dynamická hloubka ostrosti (DOF) vytváří bokeh na základě blízkosti objektů ve scéně a dodává hře filmovější pocit.
     
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama