Game Ready ovladače přinášejí optimalizaci pro God of War i funkci DLDSR pro lepší obraz
Nejnovější Game Ready do populární rubačky God of War přinášejí technologie DLSS a Reflex, kdy DLSS navyšuje výkon až o 45 %, zatímco Reflex snížuje latenci až o 22 %.
Ovladače také často přinášejí nové funkce. Ty aktuální přidávají podporu DLDSR, vylepšení funkce Dynamic Super Resolution (DSR) s umělou inteligencí, a několik nových filtrů Freestyle, které zvyšují kvalitu obrazu u některých her.
Stahujte:
Co je DLDSR?
„Funkce DLDSR je výhodná zejména pro monitorů s rozlišením 1080p nebo 1440p a výkonnými GPU, protože dokáže zlepšit vizuální efekty v jejich oblíbených hrách s méně znatelným dopadem na výkon,“ píše Nvidia.
DLDSR vylepšuje DSR tím, že využívá AI síť akcelerovanou Tensor jádry, která je navržena k rozpoznávání čar a hran, aby dokázala rozlišit aliasing od detailů textur. Díky tomu dokáže DLDSR zlepšit kvalitu obrazu a zároveň vyžaduje vykreslení menšího počtu pixelů než supervzorkování bez DL.
Například DLDSR nastavené na faktor 2,25× poskytuje vizuálně podobné výsledky (tj. lepší zřetelnost a časovou stabilitu) jako DSR nastavené na faktor 4×, ale s mnohem vyšším počtem FPS.
FreeStyle filtry
Ovladače nabízejí také tři nové pokročilé Freestyle filtry - SSRTGI, SSAO a Dynamic DOF - které jsou přístupné po stisknutí Alt+F3 během hry, pokud je v nabídce nastavení aplikace GeForce Experience povoleno překrytí ve hře.
- SSRTGI (Screen Space Ray Traced Global Illumination), obecně známý jako "Ray Tracing ReShade Filter", vylepšuje osvětlení a stíny a vytváří tak intenzivnější a realističtější prostorový efekt.
- SSAO (Screen Space Ambient Occlusion) zvýrazňuje vzhled stínů v blízkosti průsečíků 3D objektů, zejména ve slabě osvětlených/vnitřních prostředích.
- Dynamická hloubka ostrosti (DOF) vytváří bokeh na základě blízkosti objektů ve scéně a dodává hře filmovější pocit.