GeForce 7800GT = 7800GTX na dietě | Kapitola 11
Seznam kapitol
S vlajkovou lodí nVidie jsme se seznámili už před nějakým tím týdnem a teď přichází na řadu opět nVidia s kartou, která je pro našince o poznání zajímavější díky nižší ceně a výbornému výkonu. Recenze se týká GeForce 7800GT, která je téměř totožná s vlajkovou lodí nVidie až na nižší takty a rozdílný počet pipelines. Blíže se na vše podíváme v samotném článku.
Verze | Splinter Cell : Chaos Theory |
Rozhraní | DirectX |
Heslovitý popis | Unreal Engine 2 (upravený), multitexturing, HDR, tonemapping |
Nastavení | 1024x768, 1280x1024, 1600x1200 (s/bez FSAA 4x a 8AF) |
Návod jak testovat | Splinter Cell Chaos Theory Benchmark |
Splinter Cell : Chaos Theory dostal nedávno dárek v podobě patche, který dovoluje kartám ATi používat Pixel Shadery 2.0 (doposud pouze PS 1.1) a vyrovnat se tak kartám Nvidie, které používají ve hře Shader Model 3.0. Samozřejmě Shader Model 2.0 dovoluje stejné grafické orgie jako Shader Model 3.0, jehož podpora je v této hře docela nastavovaná. HDR je tak nyní dostupný i pro Radeony.