Guild Wars 2 - skvělá grafika a vysoké nároky na procesor | Kapitola 6
Seznam kapitol
Guild Wars je vedle World of Warcraft jedním z nejpopulárnějších MMORPG současnosti. Druhý díl nezklamal a dle recenzí jde o skvělou hru. My jsme se v článku zaměřili na technickou stránku nových Guild Wars a především hardwarové nároky. Změřili jsme nároky na výkon grafické karty, procesoru a podrobně jsme prošli i nastavení detailů.
Řada uživatelů se slabšími počítači bude muset snižovat úroveň detailů, přinášíme vám proto rozbor jednotlivých nastavení. Výkon jsem testoval v rozlišení 1920 × 1080 px při zapnutém vyhlazování FXAA s grafickou kartou nVidia GeForce GTS 450.
Animation
zleva nahoře nastavení High, Medium, Low
Ačkoliv by snížení nastavení animací mělo snížit kvalitu vody a především animace látek, v praxi jsem si žádných změn nevšimnul ani po restartu hry. Nezměnila se ani rychlost vykreslování.
Anti-Aliasing
vlevo nastavení FXAA, vpravo None
Anti-Aliasing FXAA (po najetí myší se zobrazí None)
Post processing vyhlazování hran FXAA používá matematický algoritmus, který na statickém obrázku vyhledává hrany a následně je vyhlazuje. Technologie proto nedokáže úplně vyhladit všechny hrany a částečně také rozmazává obraz. Výkon po vypnutí vyhlazování vzrostl o jeden snímek za sekundu z 22 na 23 fps.
Environment
komentář je pro všechna nastavení shodný
Rozdíl v nastavení kvality prostředí je patrný v úplném odstranění některých objektů jako je stožár s plachtou nebo kamení na vzdáleném kopci. Rychlost vykreslování hry po snížení nastavení vzrostla o jeden snímek za sekundu.