Guild Wars 2 - skvělá grafika a vysoké nároky na procesor
Článek Guild Wars 2 - skvělá grafika a vysoké nároky na procesor

Guild Wars 2 - skvělá grafika a vysoké nároky na procesor

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

3. 10. 2012 03:00 34

Seznam kapitol

1. Vylepšený engine původních Guild Wars 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez FXAA 4. Výsledky GK se zapnutým FXAA 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Vliv nastavení na hru IV 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Guild Wars je vedle World of Warcraft jedním z nejpopulárnějších MMORPG současnosti. Druhý díl nezklamal a dle recenzí jde o skvělou hru. My jsme se v článku zaměřili na technickou stránku nových Guild Wars a především hardwarové nároky. Změřili jsme nároky na výkon grafické karty, procesoru a podrobně jsme prošli i nastavení detailů.

Reklama
Reklama
Guild Wars 2 - skvělá grafika a vysoké nároky na procesor

Řada uživatelů se slabšími počítači bude muset snižovat úroveň detailů, přinášíme vám proto rozbor jednotlivých nastavení. Výkon jsem testoval v rozlišení 1920 × 1080 px při zapnutém vyhlazování FXAA s grafickou kartou nVidia GeForce GTS 450.

Animation

Guild Wars 2 - skvělá grafika a vysoké nároky na procesor
Guild Wars 2 - skvělá grafika a vysoké nároky na procesor

 Animation High (po najetí myší se zobrazí Low)
Animation High (po najetí myší se zobrazí Low)


zleva nahoře nastavení High, Medium, Low

Ačkoliv by snížení nastavení animací mělo snížit kvalitu vody a především animace látek, v praxi jsem si žádných změn nevšimnul ani po restartu hry. Nezměnila se ani rychlost vykreslování.

Anti-Aliasing

Guild Wars 2 - skvělá grafika a vysoké nároky na procesor
Guild Wars 2 - skvělá grafika a vysoké nároky na procesor


vlevo nastavení FXAA, vpravo None


Anti-Aliasing FXAA (po najetí myší se zobrazí None)

Post processing vyhlazování hran FXAA používá matematický algoritmus, který na statickém obrázku vyhledává hrany a následně je vyhlazuje. Technologie proto nedokáže úplně vyhladit všechny hrany a částečně také rozmazává obraz. Výkon po vypnutí vyhlazování vzrostl o jeden snímek za sekundu z 22 na 23 fps.

Environment

 Environment High (po najetí myší se zobrazí Low)
Environment High (po najetí myší se zobrazí Low)


komentář je pro všechna nastavení shodný

Rozdíl v nastavení kvality prostředí je patrný v úplném odstranění některých objektů jako je stožár s plachtou nebo kamení na vzdáleném kopci. Rychlost vykreslování hry po snížení nastavení vzrostla o jeden snímek za sekundu.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

PCTuning je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým PCTuning