Guild Wars 2 - skvělá grafika a vysoké nároky na procesor | Kapitola 9
Seznam kapitol
Guild Wars je vedle World of Warcraft jedním z nejpopulárnějších MMORPG současnosti. Druhý díl nezklamal a dle recenzí jde o skvělou hru. My jsme se v článku zaměřili na technickou stránku nových Guild Wars a především hardwarové nároky. Změřili jsme nároky na výkon grafické karty, procesoru a podrobně jsme prošli i nastavení detailů.
Depth Blur
komentář je pro všechna nastavení shodný
Rozdílu v nastavení Depth Blur (přesněji jde o efekt Depth of Field) jsem si nevšimnul a nezměnil se ani výkon.
High-Res Character Textures
komentář je pro všechna nastavení shodný
U nastavení rozlišení textur postav jsem si rozdílu po snížení kvality nevšimnul ani po restartování hry, nezměnil se ani výkon.
Minimální x maximální nastavení grafiky
Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)
Rozdílů mezi maximálním a minimálním nastavením detailů je obrovské množství. Především jde o vypnutí dynamického nasvětlení, snížení rozlišení textur, snížení kvality odrazů, post processing efektů, snížení kvality stínů, odstranění některých minoritních objektů atd. Úplné snížení detailů má však velký vliv na výkon, s nVidií GeForce GTS 450 jsem v rozlišení 1920 × 1080 px při zapnutém vyhlazování FXAA a renderování Native naměřil nárůst z 29 na 64 fps u první a z 28 na 73 fps u druhé scény.