Hitman: Absolution – nebuď lama,  střílej s rozvahou
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Hitman: Absolution – nebuď lama, střílej s rozvahou

Hitman: Absolution – nebuď lama, střílej s rozvahou | Kapitola 3

Lucie Jiříková

Lucie Jiříková

5. 12. 2012 14:00 25

Seznam kapitol

1. Úvod, žánrové vymezení 2. Příběh hry, náplň misí 3. Herní prostředí 4. Schopnosti hlavního hrdiny 5. Grafika hry, závěr

Nájemný zabiják s kódovým označením 47 je zpět. A odvede přesně takovou práci, jakou bychom od profíka očekávali – bude hbitý, chladnokrevný a důsledný. Ale hlavně vás bude neskutečně bavit. Návykovka od studia IO Interactive není o střílení a krvi, spíše v ní procvičíte mozkové závity a užijete si skvělou grafiku. Byť s chybkami...

Reklama

Level design je další věcí, která je v novém Hitmanovi zvládnuta na jedničku. Prostředí je pro vaše výkony dostatečně členité a nabízí i vyvážené množství zajímavých předmětů, které lze při postupu hrou dobře upotřebit. Vše je navíc laděno do konkrétního prostředí, což znamená, že i když tyto věci mají stejné upotřebení, vypadají rozdílně. V dětské nemocnici tak odlákáte své nepřátele házením hračky ve tvaru robota, zatímco na stavbě budete za stejným účelem vrhat cihlami.

Hitman: Absolution – nebuď lama,  střílej s rozvahou
i Zdroj: PCTuning.cz

Rozdílné prostředí však nabízí i předměty s odlišným použitím. Zpět k dětské nemocnici, kde narazíte třeba na injekci s uspávacím prostředkem, kterou můžete neslyšně vrhat a tak po jednom kosit své protivníky. Jakmile však nemocnici opustíte, na tuto injekci už nenarazíte a vystřídají ji zase jiné objekty – zbraně, alarmy, větrací šachty.

Hitman: Absolution – nebuď lama,  střílej s rozvahou
i Zdroj: PCTuning.cz

Rozmanitost platí i o vašich nepřátelích, kteří sice jsou vždycky nějakým způsobem ozbrojeni, ale podstatně se od sebe liší – jednou půjde o těžkooděnce, podruhé o zaměstnance laboratoří a potřetí třeba i o jeptišky. Vše do sebe zapadá do posledního detailu a vytváří nepřekonatelnou atmosféru, která těží z naprosté pečlivosti a vyváženosti, ale také z klasických video sekvencí.

Krátké filmečky, osvětlující vaše putování, jsou mnohdy napínavé jako hra sama. Může za to i několik akčních pasáží, které vás vytrhnou ze sledování a chtějí po vás aktivní účast. Představte si, že koukáte na to, jak váš hrdina vyjednává s nepřítelem a film se najednou přepne na pár sekund do hry a chce po vás, abyste na něj v rychlosti zamířili. Je jasné, že po takové zkušenosti už budete v pozoru non-stop.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama