jak-testujeme-graficke-karty-pohled-do-zakulisi
Hardware Článek Jak testujeme grafické karty - pohled do zákulisí

Jak testujeme grafické karty - pohled do zákulisí | Kapitola 11

Z. Obermaier

Z. Obermaier

24. 3. 2009 06:00 85

Seznam kapitol

1. Úvod - Testujeme, testujte i vy .. 2. Testovací sestava 3. Testovací hry a metodika 4. Fallout 3 5. Call Of Duty 5 6. Left 4 Dead 7. Far Cry 2 8. Dead Space 9. Bioshock 10. World In Conflict 11. Tomb Raider Underworld 12. GTA IV 13. Call Of Duty 4
14. Devil May Cry 4 15. Crysis Warhead 16. S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky 17. Brother In Arms: Hells Highway 18. Race Driver: GRID 19. Half Life 2: Episode Two 20. Company Of Heroes: Opposing Fronts 21. Mass Effect 22. Unreal Tournament 3 23. Enemy Territory: Quake Wars 24. Jak dlouho trvá test? 25. Závěr

Dnes vám přinášíme před časem slíbený článek o metodice testování grafických karet na našem serveru. Budete mít exklusivní možnost nahlédnout do naší kuchyně a nasimulovat si dle našich informací naprosto stejné situace a ověřit si tím autentičnost výsledků. V článku se také dozvíte, jak dlouho trvá otestovat jednu kartu a kolik je tedy s takovou recenzí práce.

Reklama
Jak testujeme grafické karty - pohled do zákulisí
i Zdroj: PCTuning.cz

K testování posledního dílu této hry, používám originální českou verzi s posledním patchem 1.1. Hru spouštím s DVD v mechanice a vše nastavuji až v menu hry. Podívejme se na možnosti nastavení:

Jak testujeme grafické karty - pohled do zákulisí
i Zdroj: PCTuning.cz

Jak testujeme grafické karty - pohled do zákulisí
i Zdroj: PCTuning.cz

Jak testujeme grafické karty - pohled do zákulisí
i Zdroj: PCTuning.cz

Veškeré nastavení jsou na maximu, měním pouze hodnotu vyhlazování, filtrování a rozlišení. Na druhém obrázku vidíte nastavení pro prvotní měření (AF 2x + AA 0x), druhý ukazuje náročnější (AF 16x + AA 4x). Hraji hru od naprostého začátku, tedy opět nepotřebujete žádnou save pozici. Jen spusťte novou hru, přeskočte úvodní animaci a můžete testovat. Následuje video z hraní:

Jak je napsáno už na začátku článku, hraji celou výukovou misi. Nedá se v ní zemřít, tedy je možné vbíhat i do plamenů a podobně. Průběh zaznamenává Fraps, a já hraní vzhledem k nemožnosti uhrát vždy naprosto stejný průběh, dvakrát opakuji. Měřený úsek trvá těsně pod 3 minuty. Výsledný log najdete zde. Otestování jedné grafické karty v obvyklých scénářích, trvá asi 40 minut.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama