jak-testujeme-graficke-karty-pohled-do-zakulisi
Hardware Článek Jak testujeme grafické karty - pohled do zákulisí

Jak testujeme grafické karty - pohled do zákulisí | Kapitola 17

Z. Obermaier

Z. Obermaier

24. 3. 2009 06:00 85

Seznam kapitol

1. Úvod - Testujeme, testujte i vy .. 2. Testovací sestava 3. Testovací hry a metodika 4. Fallout 3 5. Call Of Duty 5 6. Left 4 Dead 7. Far Cry 2 8. Dead Space 9. Bioshock 10. World In Conflict 11. Tomb Raider Underworld 12. GTA IV 13. Call Of Duty 4
14. Devil May Cry 4 15. Crysis Warhead 16. S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky 17. Brother In Arms: Hells Highway 18. Race Driver: GRID 19. Half Life 2: Episode Two 20. Company Of Heroes: Opposing Fronts 21. Mass Effect 22. Unreal Tournament 3 23. Enemy Territory: Quake Wars 24. Jak dlouho trvá test? 25. Závěr

Dnes vám přinášíme před časem slíbený článek o metodice testování grafických karet na našem serveru. Budete mít exklusivní možnost nahlédnout do naší kuchyně a nasimulovat si dle našich informací naprosto stejné situace a ověřit si tím autentičnost výsledků. V článku se také dozvíte, jak dlouho trvá otestovat jednu kartu a kolik je tedy s takovou recenzí práce.

Reklama
Jak testujeme grafické karty - pohled do zákulisí
i Zdroj: PCTuning.cz

I když se zdá tato hra celkem nenáročná, opak je pravdou. Do budoucna bude ale tento titul nahrazen jiným, nyní jej zde ale ještě nacházíte. Testuji s verzí prodávanou u nás, na kterou nevyšel žádný patch. Vyhlazování a anizotropní filtrování nastavuji v ovladačích grafické karty.

Jak testujeme grafické karty - pohled do zákulisí
i Zdroj: PCTuning.cz

První obrázek zobrazuje nastavení ovladačů pro základní testování. Druhý ukazuje nastavení s AF 16x a AA 4x. Poté co nastavím požadovanou úroveň AF i AA, spouštím hru. Nastavení si opět prohlédněte na obrázku:

Jak testujeme grafické karty - pohled do zákulisí
i Zdroj: PCTuning.cz

Možnosti nastavení nejsou nijak široké, vše je na High. Pokud v této hře změním nastavení, je nutné ji restartovat. V opačném případě jsou úrovně fps podivné. Hrají hned úvodní level, tedy nepotřebujete žádnou save pozici. Úvodní animace se dá odkliknout. Podívejte se na můj průchod levelem:

Hraji jakousi první, výukovou misi, kterou zaznamenávám Frapsem. Záznam a testování končím u druhého Checkpointu. Výsledný log najdete zde. Jeden průchod hrou trvá přibližně 2,5 minuty. Já testuji dvěma průchody a výsledkem je průměr. Otestování jedné grafiky, včetně několika restartů a nahrání levelu, trvá někde kolem 40 minut.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama