Kingston Predator HyperX RGB DDR4-2933 (32 GB) v testu | Kapitola 3
Seznam kapitol
Paměti testujeme málokdy, jelikož většinou mají na výkon systému nejmenší vliv a rozdíly mezi typy a frekvencemi bývají malé. Jediné co má význam testovat, jsou možnosti přetaktování nebo nová funkce. Tentokrát jde opět o obligátní RGB osvětlení na nové řadě pamětí Predator od Kingston.
Testovací sestavy
Testování Core i7-6700K (platforma LGA 1151) jsem provedl desce na Asus Maximus VIII Gene. Coby zdroj posloužil Antec HCP-1200W a dále byl v sestavě pevný SSD disk Intel a paměti od Kingston. K měření her jsem použil grafickou kartu GeForce GTX 1080 s továrním přetaktováním.
Druhá sestava s Core i7-5820K (platforma LGA 2011-3) proběhla na desce Asus Rampage V Extreme, zdroj v sestavě byl Enermax 1200 W, zbylé části jsem nezkoumal, přišel jsem k této sestavě víceméně náhodou, šel jsem kolem.
Třetí systém byl osazen Core i9-7890XE (platforma LGA 2066) na desce Asus Rampage VI Extreme, některé testy proběhly i na desce MSI X299 ACK M7. Zdroj a disk byl stejný jako u první sestavy. Také grafická karta je použitá stejná. Paměti byly samozřejmě Kingston.
Poslední počítač nesl Ryzen 2 2600X (platforma AM4) na desce MSI X470 Gaming M7. Vše ostatní bylo opět stejné jako u první a třetí sestavy. Grafická karta, disk i zdroj. Všechny systémy měly aktuální BIOS a update na Windows 10 poslední build.
Testovací hry
Battlefield 1 (Ultra, DX11, FXAA), Call Of Duty Infinite Warfare (Ultra, DX11, SMAA), Deus Ex Mankind Divided (High, DX12), DOOM (Max, OGL, SMAA), Fallout 4 (Ultra, DX11, TAA), Far Cry Primal (Ultra, DX11, SMAA), For Honor (Extreme, DX11, TAA), Gears Of War 4 (Ultra, DX12), GTA V (Max, DX11, MSAA), Hitman 2016 (Ultra, DX12, FXAA), Mafia III (Max, DX11, AA), Mirrors Edge Catalyst (Ultra, DX11), Resident Evil 7 (Very High, DX11, FXAA), Tom Clancys The Division (Ultra, DX11, SMAA), The Witcher (High, DX11, AA), Titanfall 2 (Very High, DX11, TSAA), Rise Of The Tomb Raider (Max, DX12, SMAA), Total War Warhammer (Ultra, DX12, MLAA), Watch Dogs 2 (Ultra, DX11, SMAA).
Systém
K testování používáme operační systém Windows 10 Pro 64bit se všemi dostupnými updaty do dnešního dne. I v budoucnu pak budeme systém updatovat. Aplikace se ale budeme snažit držet v současných verzích, vzhledem ke zpětnému porovnání. Patche a nové verze totiž mohou zásadně změnit i výsledky a celé měření by bylo na nic. Pokud vyjde nová verze a zkušebním měřením zjistíme, že pouze opravuje chyby ale výkon je v ní totožný s tou starou, bude updatována.