Komiksová The Darkness II — nenáročný originál
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Komiksová The Darkness II — nenáročný originál

Komiksová The Darkness II — nenáročný originál | Kapitola 7

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

14. 2. 2012 03:00 13

Seznam kapitol

1. Evolution engine v komiksové podobě 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK s vestavěným vyhlazováním 4. Výsledky GK s MLAA vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Výběr recenzí herních magazínů 10. Závěr

Počátek roku nikdy nepatří k obdobím, kdy by vycházely nejočekávanější tituly. V únoru se už trh začal pomalu hýbat a dorazily první očekávané novinky. Patří sem například i druhý díl temné střílečky The Darkness. V recenzích sbírá vysoká hodnocení a zajímavá je i technická stránka: hra je totiž zpracovaná v komiksové grafice.

Reklama

Dynamic Decals

 Dynamic Decals On/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Dynamic Decals On/Off

Nastavení Dynamic Decals ovlivňuje, zda na stěnách budou zůstávat stopy od střelby. Vypnutí nastavení nemá na framerate žádný vliv.

Minimální x maximální nastavení grafiky

 Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

 Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

Rozdíly v maximálním a minimálním nastavení detailů jsou velmi malé a v zásadě se týkají jen několika stínů. Rozdíl ve výkonu je proto také kosmetický, s AMD Radeonem HD 6670 v rozlišení 1920 × 1200 px poskočil výkon z 30 na 32 snímků za sekundu u první scény a z 31 na 32 snímků za sekundu u druhé.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama