Mass Effect 3 — kontroverzní hra s nízkými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Mass Effect 3 — kontroverzní hra s nízkými nároky

Mass Effect 3 — kontroverzní hra s nízkými nároky | Kapitola 7

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

12. 3. 2012 03:00 51

Seznam kapitol

1. Technická stránka téměř beze změn 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Výběr recenzí herních magazínů 10. Závěr

Mass Effect 3 patří mezi nejočekávanější hry roku. Po vydání jej jedni milují , druzí zatracují. V našem technickém rozboru necháme herní kvality stranou a zaměříme se na vizuální stránku a hardwarové nároky. Ty jsou velmi nízké a potěší majitelé starších strojů. Naopak vizuální stránka se od vydání „dvojky“ téměř nikam neposunula.

Reklama

Number of Cinematic Lights

 Number of Cinematic Lights On / Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Number of Cinematic Lights On / Off

Žádných rozdílů v nastavení cinematic lights jsem si nevšiml, nepohnul se ani výkon.

Use Spherical Harmonic Lightning

 Use Spherical Harmonic Lightning On / Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Use Spherical Harmonic Lightning On / Off

Nastavení Spherical Harmonic Lightning by mělo ovlivňovat kvalitu stínů u částečně osvětlených objektů. Ve hře jsem však nenašel žádné rozdíly a nezměnil se ani počet renderovaných snímků za sekundu.

Minimální x maximální nastavení grafiky

 Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

 Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

Rozdíly mezi maximálními a minimálními detaily téměř žádné nejsou, na obou scénách je musíte „hledat pod lupou“. Při hraní si na některých místech všimnete chybějících dynamických stínů a vypnutého efektu motion blur, tím však veškeré rozdíly končí. Po snížení maximálního nastavení detailů na minimální vzrostl s GeForce GT 440 v rozlišení 1920 × 1200 px framerate na první scéně z 27 na 29 fps, u druhé scény pak byl rozdíl 42 ku 43 snímkům za sekundu. Nastavení detailů je tak jinými slovy úplně k ničemu.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama