Need for Speed: Hot Pursuit — arkáda s minimálními nároky
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Need for Speed: Hot Pursuit — arkáda s minimálními nároky

Need for Speed: Hot Pursuit — arkáda s minimálními nároky | Kapitola 10

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

13. 12. 2010 03:00 31

Seznam kapitol

1. Tentokrát arkádový engine z Burnout 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK na nejvyšší detaily bez AA 4. Vliv procesoru na hru 5. Vliv nastavení na hru
6. Grafika Need for Speed aneb jak šel čas (1994-2000) 7. Grafika Need for Speed aneb jak šel čas (2002-2005) 8. Grafika Need for Speed aneb jak šel čas (2006-2009) 9. Galerie in game screenshotů z Hot Pursuit 10. Závěr

Stalo se už tradicí, že každý rok před Vánoci vydává EA nový díl závodní série Need for Speed. Letos jde o návrat série ke kořenům v podobě reinkarnace Hot Pursuit. Očekávanou hru jsme si proto vzali na mušku a důkladně pro vás otestovali její nároky na výkon vašeho počítače.

Reklama
Need for Speed: Hot Pursuit — arkáda s minimálními nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

Poslední díl arkádové závodní série Need for Speed: Hot Pursuit je typickým zástupcem řady her, které jsou vyvíjené primárně pro herní konzole a PC verze u nich vznikla spíše dodatečně. Tyto hry poznáte podle velmi nízkých hardwarových nároků a jen minimu položek v nastavení grafiky. Stejně tak se jejich vizuální stránka drží standardu posledních dvou až tří let a vývoj směrem kupředu je kvůli limitaci výkonu konzolí takřka nulový. Hot Pursuit tyto podmínky splňuje takřka dokonale. Má to však i své výhody v podobě nízkých hardwarových nároků, takže si arkádové závody zahrajete bez problémů i na starších sestavách. Stejně tak je vidět optimalizace pro vícejádrové procesory konzolí, takže majitelé slabších procesorů s více jádry jsou v jasné výhodě.

Need for Speed: Hot Pursuit — arkáda s minimálními nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

Musím si však také postěžovat na úplnou ignoranci vývojářů směrem k technologii vyhlazování hran. Na autech i prostředí jsou totiž takřka všude velmi patrné zuby, na které si budete muset zvyknout. Antialiasing totiž engine od Criterion Games nepodporuje a vynucení vyhlazování přes ovladače ke grafické kartě je přinejmenším problematické. Pokud budete mít štěstí a podaří se vám jej rozchodit, budete rozhodně v menšině. Hráči si však na absenci vyhlazování na internetu hojně stěžují a můžeme proto doufat, že pokud podporu vyhlazování hran nezahrne do některého z patchů výrobce hry, podaří se jej rozběhat alespoň oběma hlavním výrobcům grafických karet skrz své ovladače.

Poděkování

Děkujeme partnerům Acer, Asus, Gigabyte, Intel a MSI, kteří zapůjčili další vybavení na testy.

   

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama