Need for Speed: The Run — arkáda ve slušivém kabátku
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Need for Speed: The Run — arkáda ve slušivém kabátku

Need for Speed: The Run — arkáda ve slušivém kabátku | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

22. 11. 2011 03:00 36

Seznam kapitol

1. Engine Battlefieldu 3 s podporou DirectX 11 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Vliv procesoru na hru 5. Vliv nastavení na hru I
6. Vliv nastavení na hru II 7. Galerie in game screenshotů 8. Výběr recenzí herních magazínů 9. Závěr

Vynecháme-li Shift, nepatřily poslední díly série Need for Speed k vizuálně nejlepším hrám. S pokračováním The Run se to mění. Hra totiž používá engine z nedávno vydaného Battlefieldu 3 a vypadá opravdu skvěle. Jen někdo z tak trochu nepochopitelného důvodu zapomněl vypnout konzolový zámek 30 fps a povolit vyhlazování hran...

Reklama
Need for Speed: The Run — arkáda ve slušivém kabátku
i Zdroj: PCTuning.cz

Need for Speed: The Run — arkáda ve slušivém kabátku
i Zdroj: PCTuning.cz

Need for Speed: The Run — arkáda ve slušivém kabátku
i Zdroj: PCTuning.cz

Jak už bylo řečeno v minulé kapitole, hra má z důvodu špatně provedené konverze z konzolí zabudovaný limit frameratu 30 fps, který (alespoň zatím) nelze vypnout. Na průměrných 30 fps se i na nejvyšší nastavení detailů dostanete s většinou grafických karet, problémy budou mít jen lowendové karty, v případě testovací sady nVidia GeForce GT 440 a AMD Radeon HD 6670. U těchto karet budete muset snižovat detaily, protože jakmile hra neběží stabilních třicet snímků za sekundu, je trhání opravdu citelné.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama