Need for Speed: The Run — arkáda ve slušivém kabátku
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Need for Speed: The Run — arkáda ve slušivém kabátku

Need for Speed: The Run — arkáda ve slušivém kabátku | Kapitola 4

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

22. 11. 2011 03:00 36

Seznam kapitol

1. Engine Battlefieldu 3 s podporou DirectX 11 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Vliv procesoru na hru 5. Vliv nastavení na hru I
6. Vliv nastavení na hru II 7. Galerie in game screenshotů 8. Výběr recenzí herních magazínů 9. Závěr

Vynecháme-li Shift, nepatřily poslední díly série Need for Speed k vizuálně nejlepším hrám. S pokračováním The Run se to mění. Hra totiž používá engine z nedávno vydaného Battlefieldu 3 a vypadá opravdu skvěle. Jen někdo z tak trochu nepochopitelného důvodu zapomněl vypnout konzolový zámek 30 fps a povolit vyhlazování hran...

Reklama
Need for Speed: The Run — arkáda ve slušivém kabátku
i Zdroj: PCTuning.cz

Need for Speed: The Run — arkáda ve slušivém kabátku
i Zdroj: PCTuning.cz

Need for Speed: The Run — arkáda ve slušivém kabátku
i Zdroj: PCTuning.cz

Z letmého pohledu na graf nároků na výkon procesoru se zdá, že náročnost posledního dílu Need for Speed na výkon procesoru není velká. Jestliže máte moderní tří a vícejádrový procesor, opravdu můžete být v klidu a hra vám poběží limitních 30 snímků za sekundu. Totéž víceméně platí pro majitele dvoujdárových procesorů Intel řad Core i3 a výše. Problémy s plynulostí však budou mít majitelé dvoujádrových procesorů AMD s frekvencí pod cca 3,5 GHz a velmi pravděpodobně také procesorů Core 2 Duo od Intelu.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama