Shogun 2 — rozbor DirectX 11 patche | Kapitola 7
Seznam kapitol
V poslední době se sice mluví hlavně o DirectX 11 updatu pro Crysis 2, ten však není ani zdaleka první hrou, která podobný opravný balík dostala. Před pár týdny se ho dočkala také strategie Shogun 2 ze série Total War. Hlavními přínosy opravného balíku jsou podpora vyhlazování, lepší stíny, teselace a také podstatně lepší celková optimalizace hry.
Podíváme se také na několik screenů z námořních bitev. Při pohledu přes celou mapu si rozdílů v grafice téměř nevšimnete, jediné rozdíly jsou v rozmazanějších stínech lodí. Rozdíl ve výkonu je 24/25 fps.
Stejná situace se opakuje při detailním pohledu na vegetaci. Jediný rozdíl je opět v míře rozmazání stínu stromů. Po snížení z DirectX 11 na DirectX 9 vzrostl výkon z 25 na 27 fps.
Po zaměření kamerou na loď jsou rozdíly opět jen ve stínech a výkon je téměř stejný: 30/32 fps.
Při pohledu z výšky a dálky jsem si nevšiml vůbec žádných rozdílů v grafice, v DirectX 9 režimu hra běžela 29 snímků za sekundu, pod DirectX 11 o dva snímky pomaleji.