StarCraft II — herní pecka s předělanou fyzikou Havok
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek StarCraft II — herní pecka s předělanou fyzikou Havok

StarCraft II — herní pecka s předělanou fyzikou Havok | Kapitola 5

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

8. 4. 2013 03:00 20

Seznam kapitol

1. Grafika bez větších změn 2. Oficiální požadavky, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK na nastavení High 4. Výsledky GK na nastavení Extreme 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Vliv nastavení na hru IV 10. Výběr recenzí herních magazínů 11. Závěr

Na druhý díl trilogie StarCraft II jsme museli čekat dva a půl roku. Kvalita nové hry je jako obvykle velmi vysoká, fandové technologií a počítačové grafiky však potěšeni nebudou. Až na několik drobností se totiž nic nezměnilo. Spíš než perfektní grafika tak potěší nízké nároky na výkon grafické karty. Procesorům hra naopak umí pořádně zatopit.

Reklama
StarCraft II — herní pecka s předělanou fyzikou Havok
i Zdroj: PCTuning.cz

StarCraft II — herní pecka s předělanou fyzikou Havok
i Zdroj: PCTuning.cz

StarCraft II — herní pecka s předělanou fyzikou Havok
i Zdroj: PCTuning.cz

Grafy závislosti frameratu na procesoru dobře ukazují, že ve Starcraftu II na výkonu procesoru velmi záleží. Hra při velkém množství hráčů a jednotek využije i nejvýkonnější procesory současnosti. Je přitom tristní, že optimalizace pro vícejádrové procesory je téměř nulová. U procesorů AMD FX na počtu jader de facto nezáleží a o mnoho lépe hra neškáluje ani s vícejádrovými procesory Intel. Záleží tak jen na frekvenci procesoru či přesněji řečeno na jeho výkonu na jedno jádro. Na jinak výkonném osmijádru AMD FX-8120 tak StarCraft II běžel jen necelých 30 fps. Obecně lze říct, že procesory AMD Phenom II a FX by pro naprosto plynulé hraní i ve více hráčích měly mít frekvenci okolo 4 GHz, u procesorů Intel postačí nižší frekvence okolo 2,8 GHz.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama