t-mobile-zacina-prezentovat-sve-produkty-ve-virtualni-realite
Novinka T-Mobile začíná prezentovat své produkty ve virtuální realitě

T-Mobile začíná prezentovat své produkty ve virtuální realitě

Mirek Kočí

Mirek Kočí

13. 12. 2018 19:30

Virtuální realita je v posledních letech často skloňované spojení. Své využití našla již v řadě odvětvích a od dnešního dne si díky této technologii mohou zpříjemnit čas i zákazníci na prodejně T-Mobile na pražských Roztylech. Jedná se o pilotní prodejnu, která zónu VR a zážitkový způsob prezentace svých produktů testuje, další prodejny budou následovat v příštím roce.

Reklama

Přímo na prodejně v Praze na Roztylech je pro zákazníky připravena zóna s virtuální realitou, kde si mohou prostřednictvím virtuální reality v prostředí domácnosti vyzkoušet hned několik produktů a služeb, které T-Mobile nabízí. Virtuální brýle jim přiblíží službu Magenta 1 a blíže se lze seznámit také s nabídkou televize a internetu, u kterého operátor navíc ukazuje možné způsoby připojení. Zákazníci také poznají, jak funguje Chytré auto, zařízení, která přináší okamžité informace o stavu vozidla, mapuje aktuální jízdní vlastnosti i lokalizaci auta. Prostředí domácnosti si zákazníci mohou sami prozkoumat a projít. Kromě seznámení se s produkty je čeká i několik překvapivých momentů, z útulného obývacího pokoje se tak mohou rázem octnout na druhé straně zeměkoule nebo například v podmořském světě.

T-Mobile začíná prezentovat své produkty ve virtuální realitě
i Zdroj: PCTuning.cz

Virtuální brýle Samsung jsou na prodejně zatím k dispozici po dvou kusech. T-Mobile zvolil model Samsung Gear VR s telefonem Samsung GALAXY S9+. Brýle jsou napojeny na čekací systém, takže se zákazník nemusí obávat, že by kvůli brýlím nezaregistroval, že právě přišel na řadu. „Spojili jsme příjemné s užitečným. Zákazníci se nejenom seznámí s našimi produkty, ale zároveň se i zabaví a rychleji jim uteče čas na prodejně,“ říká Jiří Šrajer, senior manažer podpory a rozvoje rezidentního prodeje. Do virtuální reality se mohou vydat všichni zákazníci. Po nasazení brýlí se zákazníkům spustí intro a tutoriál, ve kterém se dozvědí, jak se ve virtuální realitě pohybovat a jak s brýlemi zacházet. Obsluhu headsetu by měli zvládnout i lidé, kteří mají brýle na očích poprvé.

T-Mobile začíná prezentovat své produkty ve virtuální realitě
i Zdroj: PCTuning.cz

Zdroj: T-Press

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama