Technologie Nvidia Reflex míří do her Ready or Not a Shadow Warrior 3
Majitelé karet GeForce mohou dosáhnout nižší latence díky technologii Reflex ve hrách Shadow Warrior 3 a Ready or Not. Nvidia uvádí, že zapnutím funkce Reflex ve hře Shadow Warrior 3 se latence systému sníží až o 56 %, zatímco v titulu Ready or Not bude latence nižší o 42 %.
Ready or Not v současné době sbírá spoustu nadšených recenzí v režimu Early Access. Při taktickém postupu hrou v roli člena SWAT týmu se hráči často dostanou do situace, kdy je potřeba precizní střelba. Reflex k tomu dopomůže právě snížením latence.
Rozšiřování ekosystému NVIDIA Reflex
Díky funkci Reflex Analyzer nabídne kombinace GeForce Experience a kompatibilních zařízení snadné a přesné měření času od kliknutí myší po změnu obrazu na monitoru. Hráči tak mohou snadno měnit nastavení hry a testovat jejich vliv na snižování latence. Myši s podporou technologie Reflex odemykají možnost měření latence celého systému, pokud jsou spárovány s monitorem podporujícím Reflex Analyzer.
Mezi zařízení s podporou Reflex tento měsíc přibývají G-SYNC monitory AOC AG254FG a Viewsonic XG271QG i myši Alienware Wired Gaming Mouse AW320M a ROCCAT Kone XP Gaming Mouse.