Test trojice herních PC do dvaceti tisíc — Alfa, Alza a HAL3000
i Zdroj: PCTuning.cz
Sestavy Článek Test trojice herních PC do dvaceti tisíc — Alfa, Alza a HAL3000

Test trojice herních PC do dvaceti tisíc — Alfa, Alza a HAL3000 | Kapitola 5

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

24. 10. 2012 03:00 51

Seznam kapitol

1. Vývoj sestav v Čechách, pravidla pro výrobce 2. Alfa Gamer N660 Military Class III 3. Alza GameBox XCOM 4. HAL3000 Gold 5. Parametry sestav, metodika testování 6. Testy procesoru 7. Alan Wake, ArmA II
8. Battlefield 3, Crysis 9. Crysis 2, F1 2012 10. GTA: EFLC, Just Cause 2 11. Max Payne 3, Metro 2033 12. Serious Sam 3, Sleeping Dogs 13. Provozní vlastnosti sestav, zhodnocení výkonu 14. Závěr

Váš starý počítač už na hry nestačí, sami se v hardwaru moc nevyznáte a nemáte ani šikovného kamaráda, který by vám s výběrem pomohl? Řešením může být koupě hotové sestavy od některého z velkých prodejců hardware. Jsou ale tyto počítače kvalitní a dobře navržené pro hraní her? Vyzkoušeli jsme trojici sestav Alfa, Alza a HAL3000.

Reklama

Specifikace sestav

Test trojice herních PC do dvaceti tisíc — Alfa, Alza a HAL3000
i Zdroj: PCTuning.cz

Testované hry

Test trojice herních PC do dvaceti tisíc — Alfa, Alza a HAL3000
i Zdroj: PCTuning.cz

Alan Wake — Hru testuji hraním začátku první mise, kdy jde hlavní hrdina od auta k majáku. Nastavení detailů bylo vysoké, vyhlazování hran zapnuto v menu hry

Test trojice herních PC do dvaceti tisíc — Alfa, Alza a HAL3000
i Zdroj: PCTuning.cz

ArmA Operation Arrowhead — Náročné druhé pokračování Army s datadiskem Operation Arrowhead jsem hrál na vysoké detaily včetně dvojnásobného vyhlazování hran. Framerate jsem měřil v zabudovaném benchmarku.

Test trojice herních PC do dvaceti tisíc — Alfa, Alza a HAL3000
i Zdroj: PCTuning.cz

Battlefield 3 — Testoval jsem vlastním hraním druhé mise kampaně, kdy společně s dalšími vojáky bojujete ve městě na blízkém východě. Konkrétně jsem k testování zvolil lokaci, kdy máte za úkol zabít dva teroristy s RPG, kteří se ukrývají na balkóně domu před vámi. Scéna tak byla velmi náročná na výkon s množstvím střelby i výbuchů.

Test trojice herních PC do dvaceti tisíc — Alfa, Alza a HAL3000
i Zdroj: PCTuning.cz

Crysis — Crysis testuji vlastním hraním, kdy projíždím část džungle jeepem a fps měřím programem Fraps. Nastavení grafiky je very high, AA zapínám ve hře.

Test trojice herních PC do dvaceti tisíc — Alfa, Alza a HAL3000
i Zdroj: PCTuning.cz

Crysis 2 — Měření probíhalo v první části hry, kde jsem si vybral jednu z náročnějších lokací ve válkou zničeném New Yorku, konkrétně přestřelku v parku. Začal jsem na střeše jedné z okolních budov, skočil do parku, který jsem prošel a postřílel čtyři protivníky. Celá testovací sekvence měla okolo minuty a půl, framerate jsem měřil pomocí programu FRAPS.

Test trojice herních PC do dvaceti tisíc — Alfa, Alza a HAL3000
i Zdroj: PCTuning.cz

F1 2012 — Výkon v závodní hře F1 2012 měřím pomocí vestavěného benchmarku, kdy počítačem řízená formule jede jedno kolo závodu. Nastavení grafiky je nejvyšší možné v DirectX 11 režimu, vyhlazování hran zapínám v nastavení hry.

Test trojice herních PC do dvaceti tisíc — Alfa, Alza a HAL3000
i Zdroj: PCTuning.cz

Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City — Nejnovější díl Grand Theft Auto jsem testoval pomocí zabudovaného benchmarku na scéně s vrtulníkem v centru města. Detaily byly nastavené na nejvyšší.

Test trojice herních PC do dvaceti tisíc — Alfa, Alza a HAL3000
i Zdroj: PCTuning.cz

Just Cause 2 — Testuji jsem měřil pomocí vestavěného benchmarku na scéně Concrete Jungle. Nastavení hry je maximální bez nVidia CUDA efektů, vyhlazování zapínám ve hře.

Test trojice herních PC do dvaceti tisíc — Alfa, Alza a HAL3000
i Zdroj: PCTuning.cz

Max Payne 3 — K měření výkonu jsem zvolil úvod hry s přestřelkami proti mafii v moderním mrakodrapu. Nastavení grafiky bylo maximální v režimu DirectX 11, vyhlazování FXAA zapnuto ve hře.

Test trojice herních PC do dvaceti tisíc — Alfa, Alza a HAL3000
i Zdroj: PCTuning.cz

Metro 2033 — K testování Metra používám oficiálně uvolněný benchmark. Režim renderování byl DirectX 11 s nastavením kvality High bez vyhlazování hran.

Test trojice herních PC do dvaceti tisíc — Alfa, Alza a HAL3000
i Zdroj: PCTuning.cz

Serious Sam 3 — Výkon jsem měřil hraním části první mise kampaně. Framerate je měřen pomocí programu FRAPS.

Test trojice herních PC do dvaceti tisíc — Alfa, Alza a HAL3000
i Zdroj: PCTuning.cz

Sleeping Dogs — Výkon jsem měřil pomocí vestavěného benchmarku. Nastavení detailů bylo nejvyšší možné včetně aktivního DLC rozšíření s texturami v HD rozlišení, vyhlazování hran bylo nastaveno na High

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama