The Crew – pod kapotou osm válců a v krvi litr adrenalinu | Kapitola 8
Seznam kapitol
Dlouho očekávaná závodní MMO hra The Crew konečně vyšla a my jsme se na ni netrpělivě vrhli. Vývojáři z Ivory Tower společně s pomocníky z Ubisoftu nám totiž vedle obrovského živoucího světa slibovali tuny motoristické zábavy na všechny možné způsoby. Jak to dopadlo se dozvíte v dnešní recenzi.
Jízdní model The Crew je arkádový, není to ovšem taková ta arkáda, kdy s naplno sešlápnutým plynem projedete i sebeklikatější silnici. V The Crew nezastavíte na půl metru, takže do některých zatáček zde budete muset přibržďovat s předstihem, některé z nich navíc budete muset projíždět ve smyku za pomoci preciznější práce nitra a brzdy.
The Crew vám na druhou stranu bude promíjet nárazy do některých na ulici stojících objektů, například telefonních budek, zábradlíček a podobně. To vám umožní zkracovat si zatáčky, nebo rovnou hledat šikovné zkratky. Některé drsnější nárazy jsou doplněny jednoduchými animacemi (můžete je přeskočit), to je ale všechno, co vám za nedbalou jízdu hrozí, tedy až na srážky s policisty, nebo dopravní přestupky v jejich blízkosti, kdy vás začnou honit policejní jednotky a musíte rychle ujíždět (nebo platit).
Poškození auta se nijak zvlášť nepodepisuje na jeho jízdních vlastnostech, což je docela dobře. Auto navíc lze za trochu herních korun opravit, mě se ale auto po čase opravilo vždycky nějak samo, což je asi opět úlitba plynulosti hry. Dokážu si představit, že méně zruční hráči by kvůli drastičtějšímu poškození byli v garáži každou chvíli.
V návrhu herního světa, respektive jeho mechanismů se mi tak nelíbila jenom skutečnost, že ve hře nelze nijak rozeznat vodu, kterou lze projet a vodu, ve které své auto utopíte a pak také zábradlí, které autem jde bez problémů rozrazit od zábradlí, co bez větších problémů rozrazí vás.