Total War: Rome II — rozbor nároků krásné strategie
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Total War: Rome II — rozbor nároků krásné strategie

Total War: Rome II — rozbor nároků krásné strategie | Kapitola 10

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

9. 9. 2013 03:00 33

Seznam kapitol

1. Vylepšený Warscape engine 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK při nastavení Medium 4. Výsledky GK při nastavení Very High 5. Výsledky GK při nastavení Extreme 6. Vliv procesoru na hru 7. Vliv nastavení na hru I
8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Vliv nastavení na hru IV 11. Vliv nastavení na hru V 12. Galerie in game screenshotů 13. Výběr recenzí herních magazínů 14. Závěr

Po dvou letech se na monitory počítačů dostává nový díl strategické série Total War: Rome II. Stejně jako předchůdci běží na vlastním enginu Warscape, který byl o něco vylepšen. Grafika hry je při nejvyšším nastavení detailů vynikající, odpovídají tomu však i hardwarové nároky. Po snížení detailů si ale plynule zahrají i majitelé slabších strojů.

Reklama

Trees

 Trees Extreme (po najetí myší se zobrazí Low)
i Zdroj: PCTuning.cz
Trees Extreme (po najetí myší se zobrazí Low)

Změna nastavení stromů mění vzdálenost, do jaké se stromy vykreslují a u vzdálených stromů také jejich detailnost. Výkon po snížení nastavení vzrostl z 29 na 31 fps.

Grass

 Grass Extreme (po najetí myší se zobrazí Low)
i Zdroj: PCTuning.cz
Grass Extreme (po najetí myší se zobrazí Low)

Po snížení nastavení trávy na minimum se nízká vegetace úplně přestane vykreslovat. Rozdíl v grafice je dobře patrný na první pohled a rozdíl ve výkonu je skutečně obrovský. Na testované scéně došlo k nárůstu ze 14 na 29 fps.

Terrain

 Terrain Extreme (po najetí myší se zobrazí Low)
i Zdroj: PCTuning.cz
Terrain Extreme (po najetí myší se zobrazí Low)

Rozdíl při změně nastavení detailnosti terénu je spíše kosmetický a ve hře se přestanou vykreslovat některé textury. Výkon se při změně nastavení nezměnil.

Depth of Field

 Depth of Field High (po najetí myší se zobrazí Off)
i Zdroj: PCTuning.cz
Depth of Field High (po najetí myší se zobrazí Off)

Efekt Depth of Field by měl rozmazávat objekty v jiné hloubce, než do které máte zaměřeno s kamerou. Rozdílů v grafice jsem si ale na testované scéně nevšimnul a nezměnil se ani framerate.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama