Total War: Rome II — rozbor nároků krásné strategie | Kapitola 10
Seznam kapitol
Po dvou letech se na monitory počítačů dostává nový díl strategické série Total War: Rome II. Stejně jako předchůdci běží na vlastním enginu Warscape, který byl o něco vylepšen. Grafika hry je při nejvyšším nastavení detailů vynikající, odpovídají tomu však i hardwarové nároky. Po snížení detailů si ale plynule zahrají i majitelé slabších strojů.
Trees
Změna nastavení stromů mění vzdálenost, do jaké se stromy vykreslují a u vzdálených stromů také jejich detailnost. Výkon po snížení nastavení vzrostl z 29 na 31 fps.
Grass
Po snížení nastavení trávy na minimum se nízká vegetace úplně přestane vykreslovat. Rozdíl v grafice je dobře patrný na první pohled a rozdíl ve výkonu je skutečně obrovský. Na testované scéně došlo k nárůstu ze 14 na 29 fps.
Terrain
Rozdíl při změně nastavení detailnosti terénu je spíše kosmetický a ve hře se přestanou vykreslovat některé textury. Výkon se při změně nastavení nezměnil.
Depth of Field
Efekt Depth of Field by měl rozmazávat objekty v jiné hloubce, než do které máte zaměřeno s kamerou. Rozdílů v grafice jsem si ale na testované scéně nevšimnul a nezměnil se ani framerate.