Total War: Rome II — rozbor nároků krásné strategie
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Total War: Rome II — rozbor nároků krásné strategie

Total War: Rome II — rozbor nároků krásné strategie | Kapitola 11

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

9. 9. 2013 03:00 33

Seznam kapitol

1. Vylepšený Warscape engine 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK při nastavení Medium 4. Výsledky GK při nastavení Very High 5. Výsledky GK při nastavení Extreme 6. Vliv procesoru na hru 7. Vliv nastavení na hru I
8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Vliv nastavení na hru IV 11. Vliv nastavení na hru V 12. Galerie in game screenshotů 13. Výběr recenzí herních magazínů 14. Závěr

Po dvou letech se na monitory počítačů dostává nový díl strategické série Total War: Rome II. Stejně jako předchůdci běží na vlastním enginu Warscape, který byl o něco vylepšen. Grafika hry je při nejvyšším nastavení detailů vynikající, odpovídají tomu však i hardwarové nároky. Po snížení detailů si ale plynule zahrají i majitelé slabších strojů.

Reklama

Distortion Effects

 Distortion Effects On (po najetí myší se zobrazí Off)
i Zdroj: PCTuning.cz
Distortion Effects On (po najetí myší se zobrazí Off)

Nastavení Distortion Effects zapíná například kapky vody, které po virtuální kameře tečou při dešti. Rozdíl ve výkonu jsem při vypnutí efektu nenaměřil.

SSAO

 SSAO On (po najetí myší se zobrazí Off)
i Zdroj: PCTuning.cz
SSAO On (po najetí myší se zobrazí Off)

Efekt ambientní okluze SSAO přidává stíny do tmavých míst. Vliv efektu ambientní okluze však ve hře není příliš znát a rozdíl v grafice je jen malý. Přesto po vypnutí efektu SSAO došlo k nárůstu výkonu z 19 na 21 fps.

Vignette

 Vignette On (po najetí myší se zobrazí Off)
i Zdroj: PCTuning.cz
Vignette On (po najetí myší se zobrazí Off)

Efekt Vignette mírně ztmaví okraje obrazovky. Vliv na výkon nastavení nemá.

Minimální x maximální nastavení grafiky

 Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita  Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz
Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita


Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)

Rozdíl v grafice je při nevyšším (preset Extreme) a nejnižším (preset Low) nastavením detailů skutečně obrovský. Hra začne používat statické místo dynamického osvětlení, úplně chybí stíny, rozlišení textur je nižší, téměř chybí částicové efekty atd. Na druhou stranu tomu odpovídá i nárůst výkonu. S grafickou kartou nVidia GeForce GTX 660 jsem ve Full HD rozlišení naměřil nárůst z 30 na 105 fps u první a z 36 na 77 fps u druhé testované scény.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama