XCOM: Enemy Unknown — legenda v Unreal Engine 3
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek XCOM: Enemy Unknown — legenda v Unreal Engine 3

XCOM: Enemy Unknown — legenda v Unreal Engine 3 | Kapitola 5

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

17. 10. 2012 03:00 14

Seznam kapitol

1. UFO: Enemy Unknown v nové grafice 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez FXAA 4. Výsledky GK se zapnutým FXAA 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Výběr recenzí herních magazínů 10. Závěr

Nový XCOM: Enemy Unknown je předělávka osmnáct let staré klasiky. Za tu dobu se mnohé změnilo. XCOM je kupříkladu plně trojrozměrný a běží na technologii Unreal Engine 3. I pod tímto kabátkem se ale skrývá kvalitní tahová strategie. V rozboru jsme změřili její na nároky na výkon počítače a prošli jsme nastavení detailů.

Reklama
XCOM: Enemy Unknown — legenda v Unreal Engine 3
i Zdroj: PCTuning.cz

XCOM: Enemy Unknown — legenda v Unreal Engine 3
i Zdroj: PCTuning.cz

XCOM: Enemy Unknown — legenda v Unreal Engine 3
i Zdroj: PCTuning.cz

Nároky na výkon procesoru má XCOM poměrně nízké. Ačkoliv s rychlejšími procesory hra výrazně škáluje, na stanovenou hranici 40 fps se dostanete i se slabými modely. Z testovaného spektra postačily všechny procesory včetně slabého dvoujádrového modelu AMD Phenom II X2 s frekvencí pod 3 GHz. Problémy s plynulostí tak budou mít jen majitelé starších procesorů jako je AMD Athlon X2 a pravděpodobně také Intel Core 2 Duo.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama