Zpět na článek

Diskuze: 3D-Analyze: DirectX9 na DirectX7 kartě?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 8. 2003 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

super clanek
- ROb

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 8. 2003 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

plne s tebou souhlasim robe, mimochodem tuto utilitku pouzivam jiz delsi dobu a nemuzu si ju vynachvalit
- MINA

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 8. 2003 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

da se to, pokud si chcete zahrat novejsi hru na starsi karte. jde ale o to komu se pak takova hra bude libit, kdyz tam treba bude misto vody sedy cosi, v horsim pripade tam voda nebude vubec:) To mne by se asi nelibilo, neco podobneho jsem uz videl u Morrowindu kdyz kamos mel krasnou vodu(GF4Ti) a ja jen cosi sedeho(GF2Ti).Jo a rekl bych ze se to hodi na karty pouze s DX7. Karty s DX 8.1 tohle podle me nepotrebuji, protoze stejne "zatim" tolik her s DX9 neni. Cus Dave
- Dave

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 8. 2003 16:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jeste jsem to ani nestacil docist, ale clanek se mi pripada vyborny...
- Wilik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 8. 2003 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud tomu dobře rozumím, za pomocí téhle utilitky jsem schopen urychlit chod nějakých her na své staré GF2? Bez vody, stínů, reálné vody a dalších efektů se klidně obeju. Hlavně aby mi to jelo více, než 3 fps :-)
- mao

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 8. 2003 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rozumis tomu velmi dobre. Jen aby tam nebylo misto "neceho" jen ciste prazdno...Dave
- Dave

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 8. 2003 19:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hm pekne tak 3dmark01 me hodil 26110 bodiku :D ktera grafarna to utahne? LOL
- Madman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 8. 2003 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

aby ses z 3Dmarku nepo...26K v 3Dmarku2001 je ti k ničemu když se ti v 1280x1024,32bpp,6xAA,16xAF jakákoliv hra ani nerozjede:-)))))
<br>A to už ani nemluvím o kvalitě obrazu a efektů s tím 3D něco~~!~~
- juice

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 8. 2003 21:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

clanek jsem necetl, ale podle toho, jak je dlouhy tak je uplne jasny, ze autor jede po penezich a keca tam blaboly ;-)
- Radim

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 8. 2003 21:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zrejme jsi nepochopil ani prispevek, ani samotny clanek. Madman ma 26k marku coz znamena max. mozny vykon jeho systemu s dostatecne rychlou Gr kartou. Tedy jinak, pokud by se prodavala grafika, ktera je schopna udelat 50000 bodu, byla by mu nanic, protoze zbytek systemu je schopny dosahnout "jen" tech 26000. Protoze vsak zatim zadna takova neni, diky tomuhle programku se dovedel, ze pro hry nema cenu kupovat novej procesor ale pouze lepsi a lepsi kartu. nic vic, nic mene.
- Honza

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 8. 2003 22:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

článek je super, jenom by bylo zajímavé popsat ještě další nástroje ze stránek autora http://www.tommti-systems.com/main-Dateien/files.html -je jich tam plno a k čemu to všechno slouží?
- martin

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2003 07:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemyslim si, ze ked vypnem rendering v 3D marku tak dostanem nejake cislo a podla toho viem, aku graficku kartu si mam maximalne kupit. Ved v tom vobec nie je zahrnuty prenos dat cez AGP, zatazenie procesora atd ... ak mam v PC danu graficku kartu.
- Darken

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2003 07:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vzdycky musi byt sestava prece vyrovnana, mam pocit ze kdyby si nekdo dal k celeru 1.4 Radeon 9800 tak mu to utahne nove hry na max nastaveni. To sem si taky myslel kdysi u me gf3..cpu nepomohl tak sla do kytek:)
- sajgon

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2003 08:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty ses asi jeden z tech vecne prudicich typku,ze jo?Sam neumis sesmolit ani navod na otvirak na pivo.Urcite jsi stal pred zrcadlem,kdyz jsi psal prispevek!Jinak clanek se mi velice libil.
<br>
- paja

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2003 08:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To neni tak docela pravda, ono to totiz vedle blbnuti s 3DMarkem slouzi i ke spousteni aplikaci, ktere jsou napr. navrzeny specialne pro urcity graficky cip. Konkretne ja jsem programek kdysi uzil hlavne na to, abych si mohl na GF4 pustit to nadherne podmorske demo pro karty Matrox Parhelia.
<br>
- Semeno

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2003 09:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pujde mi nature test kdyz pouziju tenhle program chtel bych ho videt :)
- RaY

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2003 09:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Navi nahodou nekdo, jestli se da pomoci tehle utilitky rozbehnout v hratelne podobe Enemy territory na hodne satrym kompu (500mhz-, tnt). Potrebuju to vedet kvuli lanparty (ja mam 2ghz+gf4 - takze nevim, jak bych to vyzkousel).
<br>Jde mi o to, aby se zlepsily fps, ale obtiznost zustala priblizne stejna (aby kour nebyl pruhlednej, aby nezmizely vetve ze stromu,...)
- PetFish

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2003 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ano, samozrejme mas pravdu, je to dost zjednodusene. neni v tom ani limit sbernice, ani buh vi ceho dalsiho. Nicmene jako orientacni pomucka pro vyber karty je to docela uzitecne :)
- Honza

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2003 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pojede na DX8.1 radeonu? R9000Pro??
<br>Samozrejme s tim patchem, co umozni, ze to jede na R9500+
- nnn

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2003 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevim, ale napsal jsem "Jinými slovy a s trochou nadsázky, já můžu říct, že když si koupím k mému Celeronu 1.4Ghz tak výkonnou grafickou kartu (pomineme-li rychlost AGP sběrnice)", takze nechapu tvuj post.
- Mirek Jahoda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2003 17:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mam radka9100 a hru race driver.jak znamo na teto karte nejsou vydet ostatni auta.muze me nekdo rict jestli me tento programek pomuze?dik moc
- GAMESNIK

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 8. 2003 23:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nevíte někdo jaký je jiný rozdíl mezi deskou:
<br>
<br>ASUS P4C800 Deluxe
<br>vs.
<br>ASUS P4C800-E Deluxe
<br>
<br>- jediné co jsem postřehl je pouze jiná síťová karta...
- ASUS-TeK

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 8. 2003 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

3COM vs. INTEL!
- SALAMISTA

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 8. 2003 15:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ASUS P4C800-E má brackety se 4x USB 2.0 a 2x Fire wire. Což je oproti ASUS P4C800 DELUXE docela velikej pokrok.:-) Pak je tam ještě změna v raid řadiči a síť. kartě. Koukni na www.czechcomputer.cz tam jí mají hezky popsanou - jsou tam i odkazy na recenze atd.
- Johny

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 8. 2003 19:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zkoušel sem všechny kombinace ale zdá se ze to i přes vsechny emulace nefachá hlavní hláška jakou jsem videl byla že nemuže zinicializovat EMBM (enviroment bump maping) pritom je tohle jednina karta (krome matroxe) která EMBM v DX7 podporovala
- Paul

Reklama
Reklama