Zpět na článek

Diskuze: 3D upgrade za rozumnou cenu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2004 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V přehledové tabulce karet je u druhé tabulky v posledním sloupci uveden špatný název karty.
- V-l-K

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2004 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ze tam chybi 9800 pro, nektere karty stoji tolik co 5900xt
- vikomt

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2004 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to teda ne, v době, kdy má vyjít DOOM3 a HL2 testujete a nabízíte upgrade na ATI 9600 nebo FX 5700? Kde je ATI 9700 nebo 9800? Proč tam není High-End? Co takhle navrhnout pro čtenáře např. 10 PC, které by si dneska měli pařani pořídit?
- Lucky2Strike

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2004 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky mi citelně chybí v testu 9800Pro:-((((((
- tomas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2004 17:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pravda to tu děláte reklamu výrobcum co se potřebujou zbavit těhle šrotů a k tomu s AGP???
<br>Krom toho chybí vám tam citelně 9800Pro jelikož stojí stejně jako 5900, krom toho pokud chcete vítěze poměru cena výkon tak si myslím že vítězem je jednoznačně 9800Pro, jelikož nic horšího se již kupovat nevyplatí a něco lepšího taky ne(zatim) např 6800 a x800.
<br>Takže docela článek o ničem , kolik že vám za to dali???:-))
- Hanz

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2004 17:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě taky v testu 9800Pro chybí. Např. Microstar 9800Pro stojí asi 6900Kč s DPH, takže je to velmi výhodná koupě. Taky autor nemusel zařazovat 5900XT od XFX, která mi přijde trochu předražená, když ty samé GK od ASUSu nebo Leadteku stojí skoro o 1000Kč méně.
- Jakkub

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2004 18:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Potkáte příští týden ;-))
- Liquid

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2004 19:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo Radeon 9800Pro je nejlepsi koupe. Kdy je tohle test low end tak by mel bejt i procesor low end. Me nezajima kolik z R9600 vytahne XP3200+ ale treba nejakej 2200+.....
- Chmatos

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2004 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

9800pro je jedina mozna volba.Stoji kolem 6500Kc.Vsechny ostatni karty z testu si strcte do kancelarskyho kompu:-)Mozna krom 9600XT.
- 007

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2004 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle mne se da R9550 pretaktovat naprosto v pohode s modifikovanymi Catalysty 4.7 (pokud se GeCube nelisi od ostatnich 9550) Moje HIS se 4ns pametmi sla stabilne z puvodnich 250/400 na 425/516, vse s tovarnim chladicem. Podle ohlasu na netu to neni vyjimka, takze jednoznacne overclockers hit. Clanek je timhle dost degradovan.
- Fabca

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2004 21:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechci rejpat, ale tenhle clanek musel psat asi naprostej kokot, protoze vyse uvedene karty bych si opravdu nekoupil a i tez je pro mne jedinou moznou volbou Radeon 9800 pro. Jen tak mimochodem jsem si ho pred dvema tydny koupil za 6970,- i s dani coz je pokud se nemylim zhruba cena vyse uvedeneho GF 5900 XT, ktery ma ve Far Cry zhruba o 40 procent nizsi vykon. Tot muj nazor.
<br>PS: Jestli chcete doporucit, co nejlepsi grafarnu, zalezi na mnohem vetsim poctu aspektu nez je zde vzato v potaz. Jeden kolega vyse se zminil napriklad o rychlosti procesoru (prece nebudu cpat GF 5900 do Celera 300 a naopak).
- VRKI

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2004 21:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

citelne mi tu chybi cistej radeon 9600 ... pride mi to jakozto snadno sehnatelna karta za vybornou cenu a v nekterejch inetovejch obchodech uz se pohybuje verze se 128bit sbernici v cenovy hladine pod 3000Kc .. viz treba http://www.alzasoft.cz/DetailPage.asp?DPG=45079
<br>dale uvadet byvaly hi-end od nVidie a neukazat byvaly hi-end od ATI (R9800) taky neni zrovna fer
- Kio

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2004 22:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Zatímco karty založené na GeForce FX podávají lepší výsledky v D3D, naopak Radeony nabízejí vyšší výkon pod OpenGL (samozřejmě to nelze zobecňovat :-)"
<br>Myslím, že ta věta měla být naopak. nVidia měla vždy lepší OpenGL než ATi, zatímco ATi se zaměřovala vždy hlavně na Direct3D
- ptipi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2004 22:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jj to mas recht...
- Asta

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2004 22:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

proc tolik kritiky?
<br>V uvodu je jasne napsano ze je clanek urceny pro ty kdo setri kazdou korunu... a ja znam spoustu lidi co maji porad GF2MX a chteli by neco lepsiho, ale nechteji dat vice jak 3.000 kc...
<br>Jen jasna vytka smeruje k pouzitemu CPU... Urcite ten kdo ma A64 nebu kupovat kartu do 3.000. Test mel probihat na bartonu 2500+.
- ShAcKaL

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2004 22:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Okurkova sezona, tedy okurkovej (hneda barva ;-) ) text...
- blecha

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2004 23:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rozhodně nesouhlasím s kritkou typu "proč takovej low end, když jediná přijatelná je ble ble ble ble bleeee....". Každýmu se hodí něco jiného a někomu se mohl test hodit. Mě osobně se taky nehodil (Mám R9500PRO@391/297), ale nebudu tady vyřvávat, že je to nanic.
<br>
<br>S čím ovšem souhlasím je to, že tu chybí R9800 ať už PRO nebo SE. To je podle mne chyba poměrně velká. Navíc 9800 SE jde v mnoha případech předělat na 9800XT což už je "hukot".
<br>
<br>A poslední poznámečka. Možná by bylo lepší dělat normální legendu u všech grafů. a né jen se na jednom místě zmínit co která barva znamená. Ale přežít se to dá.
<br>
<br>Jo a v jednom z grafů (už nevím kde) jsou špatně barvy. U některých ATI je zelená barva a u některých nV je červená. Teda aspoň myslím.. jsem to jenom rychle prolít O-)
<br>
<br>
- Starmen

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 7. 2004 00:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No jestli někdo hodlá dát do grafiky 3000 tak je cvok, že se mu to vyplatí...
<br>To si radši ještě něco přidam a za dvojnásobek má neporovnatelnej výkon :-))
<br>Takže malá rada chcete grafiku za 3000??? kašlete na to sežente prachy,pučte si, vydělejte si..lidi neblbněte za 3000 se tomu nedá ani nadávat že je to grafika.
<br>
- Hanz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 7. 2004 00:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyz jsem tuhle kartu pred cca 8 mesici koupil za 5500,- tak jsem rozhodne chybu neudelal :) Taktnout jde z puvodnich 275/270 na stabilnich 380/310, maximalne pak na 411/315. 3DMarky tomu odpovidaji - na XP-M 2540MHz 19548 v 01 a 6197 v 03. Dost dobry na 8 mesicu starou kartu.
- Halen

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 7. 2004 01:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslim si, ze clanek je docela v klidu i kdyz samozdrejme volba karet byla v nekterych pripadech trochu nestastna ale jinak dobra prace, ktera alespon trochu vnesla svetlo do sveta low-endu. Doufam, ze neco podobneho udelate i dalsich vrstvach trhu.
- Stepan

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 7. 2004 03:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak to slysim velice rad ja mam taky hisku (2 dny) tak uvidim : )
- MARUNAKX

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 7. 2004 03:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jeste dotaz ma 9550 teplotni cidlo?? a jaky sw ho ukaze?
- MARINAKX

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 7. 2004 07:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky za dobrý článek. Potvrdili jste mi výběr mé nové grafárny - teda pokud na ni letos seženu peníze. Nevim jestli na ni zbude po dovolené, koberci, kuchyňské lince, zimních pneumatikách a jiných drobnostech.
<br>
<br>Je fakt, že jste do nadpisu mohli doplnit: do x tisíc a uzpůsobit tomu výběr karet. Myslím že rozumná cena je tak max 5000 Kč, ikdyž možná si trochu připlatit není taky od věci ale pak tam chybí i zmiňovaná R9800Pro za 6500 Kč (v Alfě)
<br>
<br>
- Fabio

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 7. 2004 08:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uz nejakou dobu praktikuju to, ze kupuju high-end z doby pred cca 1.5-2 lety, takze usetrim velmi vyrazne penize, ktere nema smysl prat do grafiky (je to jako splachovat je do zachoda). Cili v cenach okolo 2000 se daji koupit (z druhe ruky se zbytky zaruky) velmi slusne karty, ktere staci na vetsinu dnesnich her. Navic jejich cena za dalsi +- pulrok az rok temer neklesne, takze nasledny upgrade je za par korun. Obdobne je to s procesory. Navic kdyz clovek proda v Annonci a koupi na nejakem foru, kde tomu lidi rozumi (= vedi ze realna cena je nizsi), casto me upgrade nestoji ani korunu (viz ceny HDD v Annonci - prodaj jsem nedavno 40GB o 150 draz nez jsem pak koupil 80GB).
<br>
<br>A HL2 nebo DOOM3 tu zaprve jeste nejsou a neni vubec jiste kdy budou a zadruhe klidne pockam par mesicu a pak koupim kartu, ktera je bez problemu utahne za 2000.
- misa

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 7. 2004 09:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to si radši koupim integrovanou grafiku a mám jí zadarmo a těch pár her, který jsou všechny stejně na jedno brdo si na ní zahraju taky a za ušetřený prachy se třeba pujdu ožrat s děvkama do baru:-)
- Honza111

Reklama
Reklama