Zpět na článek

Diskuze: A-Data oficiálně uvádí FB-DIMM paměti

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2005 17:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zase tomu nerozumíš, pubertální pičmulínku.

FB-DIMM je především zcela jiná architektura, a to sériový přístup do RAM. Je to podobná razantní změna jako přechod z PATA na SATA či z AGP na PCIe.

Je to rychlejší, spolehlivější, a návrh základních desek bude MNOHEM jednodušší a levnější.

A je tu i jiná obrovská výhoda, teoreticky je možné vyměnit třeba FB-DDR2 paměti za FB-DDR3, v jedné základní desce a se stejným CPU, protože o interface k CPU se stará právě ten signální chip.

Tyto paměti propaguje a financuje vývoj, jeho část - kdo jiný - než mimořádně pokrokový INtel, AMD zase zaostává, ale to jen na okraj.

Zkus si o tom něco přečíst, pičmuldo :-)
- Radek Hulán

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2005 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No vidíte Mistře že to jde když se chce, konečně jste vyplodil něco co zní alespoň trochu věrohodně, až tedy na to spojení "mimořádně pokrokový Intel", to byste si v zájmu objektivity mohl odpustit.

No a k té výměně FB-DDR2 za FB-DDR3 v jedné desce... je to podle mě stejně utopické jako univerzálnost patice LGA775, do které sice fyzicky pasuje kdejaký procesor, ale čipsety ne všechny podporují. Tím chci říct, že co když DDR3 budou používat jiný počet pinů než DDR2?
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2005 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jinak na té tvojí reakci je moc krásně vidět, jaký odpad jsou puberťáci. Ty nemáš žádné znalosti, nic, jsi prostě odpad, ale tvoje reakce jsou zásadně nabubřelé a posměšné. Taky jsem byl teenager, ale takové pubertální hovno, jako jsi ty, jsem nebyl. Pohrdám lidmi jako jsi ty.

Měl by ses začít snažit, učit se, makat na sobě.

To, že si pustíš PC Translator a přes copy-and-paste to dáš sem, vypadáš pro znalé jako trouba.
- Radek Hulán

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2005 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Pochop, že krása sériového rozhraní je v tom, že není potřeba jiný počet pinů při změně DDR2 na DDR3, pokud tedy ten singnálový chip bude fungovat na stejné "API"/interface. Což asi bude..
- Radek Hulán

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2005 22:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Radek Hulán: [I]Taky jsem byl teenager, ale takové pubertální hovno, jako jsi ty, jsem nebyl.[/I]
- ano vy jste mistře nebyl pubertální hovno, to každopádně ne. Vy jím totiž stále jste.

A a tím PC translatorem doufám že jste to Mistře myslel nadneseně a pro upoutání pozornosti podobně jako to tvrzení, že 2xGF7800GTX SLI je 4x výkonnější než RX850XT - to s tou definicí to je opravdu doslovně přeloženo z původního článku na X-bit labs, ale rozhodně jsem k tomu nepoužil žádný PC Translator, nýbrž jsem se tím pár minut zabýval vlastní hlavou (proto to vypadá tak jako to vypadá...)

Jinak už se s vámi nehodlám o ničem bavit.
Pamatujte si, že nejde o to, kolik je člověku let ve skutečnosti, ale o to, jak se chová. Já se snažím chovat se jako dospělý člověk, a z pohledu onoho dospělého člověka, kterým se snažím být i když ještě pár let doopravdy nebudu, vidím že vy se přestože jste třicetiletej chlap chováte daleko hůře než kdejaký pubertální frajírek. A proto vámi opovrhuji.
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2005 21:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Radek Hulán: Seriové rozhrani je sice velice jednoduché a jak známo v jednoduchosti je krása, ale jak je vidět třeba na grafických kartách i paraelizace má své kouzlo;) U seriových věcí sice nemusíš tak moc měnit HW zapojení, zato se pořádně musísíš snažit s frekvencemi... no a když jsme u toho tak kterým směrem se tedko vydává tvuj oblíbený intel? Cestou vysokých frekvencí(NetBurst byla docela hodně zeseriavtělá platforma, např dlouho pipeline) nebo paraelizace? Hmm?
Navíc se mi zdá že v poslední době je slovo serivové hodně v kurzu, takže tedko všechno předělame na seriové rozhrani a pak budeme zase moci říkat jak je to paralelní o hodně lepší;)
no a k tomu FB-DDR2, myslím že buffered paměti nejsou nic převratého... ale funguje to dobře tak proč toho nevyužívat:)
- bYp[NiNR]

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2005 20:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Radek Hulán: Me je osobne 14 (bude mi za chvilku 15 ;) ) a PC vesmes rozomum, a jeste hooodne se musim priucit :) )ME prijde ze Radek Hulan ze sebe dela PC machra nejvetsiho, naprosto souhlasim, ze si neco prelozi v prekladaci a pak "machruje" mi prijde vsemes az vtipne...

P.S Radku Hulane " než mimořádně pokrokový INtel, AMD zase zaostává" to se mi moc nezda, podle me kdo ted udelal velkej pokrok je AMD.....
- Jiří Mrázek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2005 22:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @bYp[NiNR]: Nemáš pravdu. Paralelizace se zjevně neuchytila.

Viz zánik LP1, AGP, PATA, DIMM a prosazení USB, IEEE1394, SATA, FB-DIMM, HT.

Přirovnávat interní architekturu procesoru ke sběrnici, kde jednoduché sériové spojení má řadu výhod (jednodušší desky, nižší náklady, menší přeslechy, jednodušší logika) proti paralelnímu, je hloupost, v případě CPU se nejedná o sběrnici, ale exekuční jednotky.
- Radek Hulán

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2005 22:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: Hele, hovno, už bud zticha. Mě když bylo 15 let, tak jsem chápal, že skoro nic neznám, oproti 30-ti letejm profíkům, ale ty jsi hovno bez znalostí, které je tak namyšlené, až to hezké není. Prostě drž hubu a běž se učit, pako..
- Radek Hulán

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2005 21:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jiří Mrázek: No vidíš, já měl první počítač před 20 lety, tedy v době kdy ses ty, nebo cucák Fiala, ještě nenarodil. Co z toho vyplývá? Z 99%, pokud si myslíš něco jiného než já, mýlíš se. ;-)

http://hulan.cz/blog/item/jak-se-naucit-dobre-programovat-a-jak-se-stat-vic-nez-radovym-programatorem
- Radek Hulán

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 9. 2005 08:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Radek Hulán: To jsem právě udělal a v sešitě literatury jsem našel toto:

[I]Ten, [b]kdo se sám vyzdvihuje[/b],
postrádá stabilitu,
ten, kdo sveřepě setrvává na svých pozicích,
není schopen pokroku,
[b]kdo vzhlíží sám k sobě[/b],
uzavírá se zraku druhých,
[B]kdo sám sebe vychvaluje,[/B] nedosáhne zásluh.
Jen člověk, jenž si není jist svou dokonalostí,
může se zdokonalit.
Pouze hlupák setrvává na včerejších názorech.[/I]
(TAO TE ŤING)

Nechte si to projít hlavou Mistře Radomile...
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2005 23:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Radek Hulán: Souhlasím že to přirovnání je trošku přitažené za vlasy a je pravda že parelelní rozhrání jsou na ustupu, ale ono se to zase vrátí. A hned řeknu proč si to myslím.
Když jsi tady mluvil jedonušších deskách, přesleších-menší nároky na izolační materiály, jedonušší logice to vše ti dává menší náklady. Ale ja si myslím, že zvyšování rychlostí sběrnicí nepujde donekonečna a nároky na datovou propustnost budou stále vyšší -> paraelizace i za cenu složitějšího obvodu, nutnosti použít nákladnjší vedení a spousta dalších problému... ale myslím že to bude nutnost... pokud teda nevymslí(me) něco ješte lepšího a úplně jiného:)
- bYp[NiNR]

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 9. 2005 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: Hovno Lukáši, já vím, že umíš opisovat. NIc jiného neděláš ani na PCT.cz (opisuješ anglické texty, tedy lépe děláš copy-and-paste do PC Translatoru).

Až budeš něco umět a moci napsat k věci, tak se přihlaš.
- Radek Hulán

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 9. 2005 00:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @bYp[NiNR]: Ne. Na paralelní sběrnici se přejít nemůže. Vem si ATA-133, to prostě nejde posunout na ATA-300 prostě proto, že přeslechy mezi jednotlivými pralaelními kanály jsou v tom případě příliš velké. Naopak sériové (jedno-bitové) rozhraní nemá problém pracovat na 3Gb/s, řádově rychleji. To samé je AGP a PCIe. Problém jsou přeslechy mezi kanály, ať už jde o kabeláž, tak vedení na desce.
- Radek Hulán

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 9. 2005 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Radek Hulán: no, evidentně si někteří jedinci nevšimli mé snahy vnést do toho co píšu nějakou vlastní myšlenku... škoda, budu se příště snažit více...

krom toho, opisovat novinky z angličtiny (případně francouzštiny) je mým popisem práce, za kterou dostávám peníze. A ono to vypadá jako primitivní práce bez nějakého přemýšlení, ale měl byste sám vědět že takto jednoduché to není.
Budete snad vyčítat pokladní v hypermarketu, že nic jiného než tu svou monotónní práci neumí a proto jí pohrdáte? Budete hanit kopáče, že neumí nic jiného než kopat? Budete se vysmívat horníkovi, že umí jen pracovat v dole? Je to úplně stejně absurdní - ti lidé jsou placeni za to, co dělají. Že na tom nic není, že to zvládne každý? Ale nedělá to. Vždy jsou potřeba nějací dělníci, kteří odvedou jednoduchou práci. Tak to chodí v kapitalismu.

To se to nasírá, když toho člověka neznáte, a on na vás nemůže, že jo? Řekněte dělníkovi ve výkopu že nic neumí a že jím pohrdáte. Co myslíte že by se stalo? Stalo by se to, že by vám na xichtě přistála lopata, než byste se stihnul pobavit nad tím jak jste někoho naštval. Nikdo totiž nepotřebuje, aby mu nějakej namyšlenej frajer kecal do jeho práce a kvůli tomu se do něj navážel. Ani já takovýho frajera nepotřebuju.

(citát byl vymazán z důvodu autorova nesouhlasu se zveřejněním)
Tak jo, už končim.
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 9. 2005 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: No konečně (končíš). Už jsem ti říkal dřív, ať držíš hubu. Ono totiž ty tvoje komentáře obsahují JEN osobní invektivy, ale nikdy nic odborného. Na rozdíl od těch mých.

Zkus si to zapamatovat i pro příště, pičmuldo.
- Radek Hulán

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 9. 2005 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: No vida, zase osobní invektiva :-) Hovno Lukáši, už toho nech, a přečti si ty linky co jsem sem dával, ať se konečně něco naučíš.
- Radek Hulán

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2005 22:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mno chlapi tohle je jako diskuse na gamezone :o) Hulan porad jakej neni dospely,chytry a kdovi co jeste...pritom tady pise jak kanal..takhle nepisou ani teenageri :o)
btw zatim skoro kazda diskuse sou hadky s Hulanem...je tohle normalni? dospelej clovek takhle neprovokuje...Hulan je nejaky nemocny...
- Lord_Jajator

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2005 22:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Pokud si všímáš, já napsal komentář /ten první/ k věci. HOvno Fiala o tom nic neví, tak jsem jej doplnil. Ale Hovno Fiala, místo aby PODĚKOVAL, začal jen napadat. Prostě je to blbá buzna nez mozku a znalostí, ale se značným přebytekem testosteronu a nenávisti. Od Hovna FIaly jsem ještě nečetl jeden jediný smysluplný komentář.

A pokud se někdo podivuje, že 32-letej chlap nazývá Hovno Fialu Hovnem, tak ať se nediví, rád mluvím pravdu :-)
- Radek Hulán

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 9. 2005 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace mimochodem, já od vás taky ještě nečet žádnej smysluplnej komentář.
(Alespoň v tomhle nacházíme společnou řeč...)
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 9. 2005 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace "Rád mluvím pravdu"? Tak tohle mě ale posadilo na prdel. Jak tady, tak i na svůj blog si dovolíte napsat naprosto nesprávné informace (teď nemyslím nadávky v diskuzích na kdekoho ale maše mylné mínění o hardware všeho druhu) a teď říkáte že rád mluvíte pravdu?

Na vašem blogu se nachází dost takových nesmyslů a polopravd že by nebylo problém sem jich pár přepsat. Ale vy sám dobře víte o čem mluvím takže to není potřeba. Nebo snad ano?
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2005 22:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mno..kdybys to napsal ten prispevek prvni trochu jinak,urcite by pekne podekoval a uznal ze mas vice znalosti a si skusenejsi,ale kdyz si zacal: Zase tomu nerozumíš, pubertální pičmulínku.
tak bych ti nepodekoval a zacal do tebe kerovat i kdyby si mel 100x pravdu :o)
- Lord_Jajator

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2005 22:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No jo, to je ale složitá historie ;-) On se Hovno Fiala takto chová pořád, veškeré komentáře od něj jsou jen osobní výpady, nic odborného, tak je těžké si do něj nepíchnout.

Jako "redaktor" PCT.cz by toto prostě měl vědět, a pokud už to neví, má být nad věcí. Komentující nad věcí být nemusí..
- Radek Hulán

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 9. 2005 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace FB-DIMM neni zcela jina architektura, je temer uplne stejna jako vzdy, pristup do ram je stale paralelni, pouze je pouzit buffer ktery kominikuje s radicem seriove, tak to nekomol.
Srovnavat linearni komunikaci SATA s paketovou u PCIe je uplna blbost.
Navrh desek o moc jednodussi nebude, protoze cesty na PCB se nedaji efektivne stinit (jen mezi vrstvami a vedlejsimi cestami uzemnenim, ale to je samozrejme smesne), a tak komunikace mezi radicem a bufferem ktera bude probihat velmi vysokou frekvenci bude silne nachylne na ruseni, a proto budou muset byt cesty kratke, a sloty blizko radici, jinak pro delsi signalove cesty se bude muset zvysit latence.
Vymenit FB-DDR2 za FB-DDR3 je samozrejme blbost, uz kvuli napajeni, a o nekompatibilite adresovani nemluve, buffer totiz neadresuje jednotlive cipy, to dela stale radic.
Uz pred rokem bylo uvedeno na svethardware ze na vyvoji noveho pametoveho standardu ktery bude patrne implementovan uz spolecne s technologii DDR3 se podili i AMD, ony se veskutecnosti podili i ostatni firmy vyrabejici ram, mb, a cipsety, ale to jen tak na konec.
To ze si mel pocitac pred dvaceti lety neznamena ze se tvoje znalosti vyvijely stejne rychle jako vypocetni technika, casto to byva spis tak ze takovi lide jsou svymi znalostmi prave na urovni 20 let stareho PC.
Krom toho stare pocitace byly jednoduzsi nez dnesni kalkulacky, jejich funkci dokaze pochopit i dite, zatimco dnes jsou obvody mnohem komplexnejsi, a to ze do nich nevidis si ukazal svymi nesmyslnymi tvrzenimi uvedenymi vyse, je videt ze vlastnictvi 20 let stareho pocitace se znalosti ze soucasne doby vubec nesouvisi, jde o znalosti, ne o dobu.
Kdyz si chapal v 15-ti ze nic nevis, tak jakto ze to ted uz nevis?
Gratuluji, hovno si nebyl pred dvaceti lety, nyni jim uz jses, jsi stejny jako pan Fiala, ale vidis to jen na nem, ty polovicni radoby znalce.
Zjevne mas pouze cast zakladnich znalosti, a povazujes se za experta, takovych jsou dnes tuny na celem ceskem webu (vcetne redaktoru),
ale alespon bys nemel na svoji neznalost tolik upozornovat.
PS: kdyz ti je 32 a pocitac mas 20 let, a v 15-ti jsi nic nevedel, tak si pracoval 3 roky na pocitaci aniz bys s nim umel zachazet, a nebo neumis pocitat ani jako prvnak.
- asdfgh

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2005 23:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace tak s tim musim bohuzel souhlasit :o)
ale stejne neni normalni psat tak utocne komentare :o) ono neni lehke zustat nad veci u tvych komentaru, nekdy mam chut fakt rozmlatit neco :o)
- Lord_Jajator

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 9. 2005 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @asdfgh: Naprostá hloupost. Doporučuji si o tom něco přečíst, a nešířit tu zmatené názory ;-) Nicméně onen PDF dokument má 138 stránek a je anglicky, což asi není pro každého, tak tam dávám i "executive summary" :-))

http://www.engr.umd.edu/~blj/papers/thesis-MS-nasr--FBDIMM.pdf
http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleID=1812
http://www.theinquirer.net/?article=15214
- Radek Hulán

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 9. 2005 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @asdfgh: Konečně to někdo uvedl na pravou míru. Někdo mi tu vyčítal, že takovým lidem, kteří si dají tu práci a napíšou sem to co o tom vědí, neděkuji. Vám ale jak za sebe, tak za všechny kteří jsou díky vašemu příspěvku o něco chytřejší velmi děkuji. Zdá se že o této problematice víte hodně. A oceňuji vaši snahu šířit vědomosti mezi ostatní.
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 9. 2005 11:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Radek Hulán: A pokud jsi nakousl u PCIe, špatně, doporučuji třeba toto "executive summary":

http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleid=1087&page=2
- Radek Hulán

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 9. 2005 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: Ano! Hovno Lukáš umí přikyvovat! Skvělé! Druhá věc (po vyvolávání flames) kterou umíš :-)

No, a teď nažhav PC Translator a přelož a přečti si ty linky uvedené dole. Ať už o tom konečně něco víš.
- Radek Hulán

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 9. 2005 01:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Radek Hulán: Ze byste uvedl laskave presneji co je na tom za hloupost? A prosim FAKTA, rict "naprosta hloupost" vase znalosti nedokazuje, a ostatni neobohacuje, prave naopak, odkazujete na dlouhy dokument prave proto ze vite ze se nikdo nebude namahat to kvuli vam cist, proste mlzite svoji neznalost, uz jsem toho precetl dost pred uvedenim techto technologii do praxe, cist dalsi text ktery bude z 85% obsahu stejny je zbytecnost.
Krom toho ze inquirer hned v prvnim odstavci potvrzuje ma tvrzeni a vyvracuje vase, ze FB-DIMM DDR2 jsou zamenitelne za FB-DIMM DDR3,
zajimalo by me jak na to hodlate reagovat
kdyz jste tedy zjevne tvrdil nepravdu/technicky nesmysl, ktery potvrzuje vasi hrubou neznalost zakladu logickych obvodu.
To ze stale srovnavate rozhrani USB a SATA s PCIe je smesne, fyzicka vrstva je stejna, ale logicka se srovnavat vubec neda, nejkomictejsi je ze text na ktery mne odkazujete zadne srovnani mezi temito technologiemi vubec neobsahuje - samozrejme, protoze srovnatelne vubec nejsou, to by bylo uplne zceste, navic z toho vyplyva ze jste jej ani sam necetl, proto povidate nesmysly, zjevne vam chybi znalosti ktere by jste nabyl kdybyste to cetl, tak jak to doporucujete jinym, zvlastni ze sam ve snaze pusobit informovane na sebe dodavate dukazy ktere odhaluji vase neznalosti a ze si tedy vsechna tvrzeni zjevne "cucate z prstu".
- asdfgh

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 9. 2005 02:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @asdfgh: "Krom toho ze inquirer hned v prvnim odstavci potvrzuje ma tvrzeni a vyvracuje vase, ze FB-DIMM DDR2 jsou zamenitelne za FB-DIMM DDR3"

Umíte anglicky?

"This all means that when DDR2 is considered passé, you can theoretically plug in a DDR3 module, and as long as the buffer supports the old signaling, it should work. The memory controller should not know or care. In practice, I doubt it will be this simple or straight forward, but it could happen."
- Radek Hulán

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 22:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Radek Hulán: CLOVECE
"If you go from DDR2 to DDR3, all you need to change is half of the buffer" !

preklad: pokud prejdete z DDR2 na DDR3, jedine co musite zmenit je PLOVINA BUFFERU! je to jakobyste tvrdil ze mate
64 bitove Pentium 3, jedine co musite udelat proto aby pracovalo v 64 bitovem rezimu je vymenit 20 miliony tranzistoru v jeho jadre, coz je samozrejme uplna kravina.
- asdfgh

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 9. 2005 07:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Radek Hulán: ale ten argument s jiným pracovním napětím zní celkem... relevantně....
víte, Inq píše různý blbosti...
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 9. 2005 07:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: jo už to vidim - I doubt it will be this simple or straight forward, but it could happen

tím autor myslel že je jistá pravděpodobnost že byste mohl zasunout DDR3 modul do stávajícího DDR2 slotu ale asi se to nestane protože jako obvykle vymyslej novou "patici"
a krom toho sdílím ten názor že byste si ten DDR3 modul takto odpálil nebo by vám spíš nefungoval - kvůli onomu napětí
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 9. 2005 01:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Radku ty a tvoje NVIDIE ste oboji prasata!
- Viliam Vida

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 9. 2005 01:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jedne veci ale stale nerozumim, Rakdu Hulane. Co si tady (ale nejen tady) vlastne kompenzujete?
- vaclav

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 9. 2005 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

si ze by to tu malo fungovat ako na SHW cize prispevky ktore obsahuju vulgarizmi by sa mali mazat.Ked ma niekto nazor ka clankom nech si ho napise a ked ma niekto problem so slusnostou nech ide tam kde to budu akceptovat.hulan je jansy priklad cloveka ktory sa musi kazdy vecer modlit zato ze je internet.Inak vsade kde by stakymi recami prisiel by dostal do drzky a bolo by ... Este raz spravte tu mazanie prispevkov a bude pokoj.
- Tired

Reklama
Reklama