Zpět na článek

Diskuze: AMD Spider = návrat na výsluní?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 11. 2007 11:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To bude cekani :)...
Novinky z Polska budou psany aktualne?
- Flank3r

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 11. 2007 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Na tohle jsem se těšil dlouho. Jsem zvědavý, jak se to AMD povede a držím jim palce. Už ted dávám přednost AMD CPU,AMD chipsetu a ATI grafice namísto kombinování s chipsety od nVidie (ikdyž proti nVidii vůbec nic nemám)- Jinak, díky Zdenku, těším se na články.
- Michal Ondráček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 11. 2007 18:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Taky jsem zvedavy jak se AMD bude darit, ale nevidim to vubec nejak radikalne jako ze bych vyhazoval Intel ze svyho case. Intel mel vzdycky prevahu a kdyby diky vlastni stupidite kdysi pred lety architekturu, na ktere je postaveny CoreDuo, nezalozil nekam do supliku a nepustil technologii, ktere v te dobe uz odzvonilo aneb Pentium 4, tak by se AMD nikdy nedostalo nejak vyrazne dopredu a zustalo by tam, kam patri tj. na "okraj" a do alternativnich zarizeni.
- bkf.1

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 11. 2007 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace problém chipsetů AMD je, že je velmi málo desek, a téměř žádná nestojí za koupi. Neříkám, že mi to vyhovuje, ale pro AM2 není lepší volba než nForce. Jiná kategorie je situace, kdy chce člověk vyuívat IGP.
- ElCondor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 11. 2007 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ElCondor: Co to placas. nForce chipsety byly da se rict povinnost v dobe nForce4 chipsetu, kdyz nastupovaly A64. Tehdy jina slusna alternativa nebyla. Dneska ma AMD slusny chipsety a uz kombinace AMD690ka je docela solidni i co se integrovany grafiky tyka. Jedine v cem to jeste pokulhava je southbridge, ale ten by mel uz taky prijit novej. Desek je dost.
- Potooczech

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 11. 2007 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Potooczech: Doporucuju precist znovu prispevek, na ktery reagujete. Rekl jsem vyjma IGP. Nebavme se tady o lidech pouzivajici Integrovanou grafiku.

A ted mi prosim reknete, jaky mam vyber pro normalni pocitac se samostatnou grafickou kartou? A chtel bych jenom ty alternativy, ktere +/- alespon vyrovnaji nForce deskam! Na ten vycet jsem skutecne zvedav! :-D
- ElCondor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 11. 2007 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ElCondor: BTW a proc by jsi jako do PC s dedikovanou grafikou nemohl pouzit desku s chipsetem s grafikou integrovanou?
- drnoha

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 11. 2007 15:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @drnoha: Mohl. Ale bude problém s malým výběrem ATX desek, a to nemluvím o tom, že nejnižší řada nForce je všechny překoná.

http://www.svethardware.cz/art_doc-C9BDB996A2FE2497C125735D0054DBAF.html
- ElCondor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 11. 2007 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @drnoha: http://www.pctuning.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=9267&Itemid=43&limit=1&limitstart=3 podle tohodle a dalsich testu jsou na tom stejne vsichni stejne x3200, r690 i n570 takze jsem si koupil sice s igp ale kartu mam vlastni...
- gigi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 11. 2007 17:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ElCondor: Nedávno jsi v jedné diskuzi (tuším zrovna Svět Hardware) psal, že je úplně jedno, zda člověk koupí low-end nebo high-end desku v případě AMD, protože výkonostní rozdíl je 0. Tak by mě tedy zajímalo, v čem je ona nejnižší řada nForce překoná.
- drnoha

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 11. 2007 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @gigi: AMD 690G na tom rozhodne není stejně jako nForce řady 500 nebo ATI Xpress3200. Je znatelně horší.
- ElCondor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 11. 2007 18:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @drnoha: Ano. Dnes jsem psal komentář k desce Gigabyte s AMD 790 chipsetem za 6000,-. A napsal jsem, že jsou to vyhozené peníze, protože pro AMD lze pořídit stejně výkonou desku za 1700,- Tím ovšem neříkám, že naprosto všechny desky pro AMD jsou stejně výkoné. Jen to, že levné nForce 550,560 podávájí stejný výkon jako předražené nForce 590SLI a jejich Crossfire obdoby od AMD/ATI.
- ElCondor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 11. 2007 15:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ElCondor: Ten ASUS je mezi AMD 690G špičkou, ostatní zdaleka nedosahují jeho kvalit a to nemluvím o tom, že je to mATX. Když chce člověk ATX desku, tak má prd výběr už tak, aniž do toho budeme započítávat v průměru nižší výkon a hlavně horší zpracování 690G desek:

http://www.pctuning.cz/index.php? option=com_content&task=view&id=9267&Itemid=43&limit=1&limitstart=3
- ElCondor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 11. 2007 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ElCondor: nutno podotknout ze ale RD690 je stredni nizsi trida, jak vykonem tak moznostmi ....
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 11. 2007 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Obermaier Zdeněk: No právě. Ja jsem nikdy nebyl moc velký fanoušek nForce, ale těmhle chipsetum se musí nechat, že ať už jde o nejlevnější varianty nForce 550 či nejdražší nForce 590, výkonostně jsou na to de-facto stejně. Liší se spíše jen výbavou či implementací desky. tohle nikdo jiný nemá.
- ElCondor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 11. 2007 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tesim se, ale vice byste me potesili testem HD3850 512MB, planujete?
- drnoha

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 11. 2007 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

este pre pol rokom
http://www.top500.org/list/2007/06/100
bol pomer v Top10
IBM:6
AMD:2(2. a 3. miesto)
Intel:2(8. a 10. miesto)
a teraz
je pomer
IBM:4
Intel:3(3.,4. a 5. miesto)
AMD:3(6.,7. a 9. miesto)
http://www.top500.org/list/2007/11/100
takze vcelku pohroma

oneskori sa Linux open source Radeon HD driver
http://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=NjE4Ng

koli neskorym dodavkam Barcelon sa nestihol postavit Sun Constellation, ktory by bol No1 s rezervou, keze BlueGene L by mal na neho stratu 50% vykonu..

- fotoba

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 11. 2007 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

......... "AMD Days" a po celou dobu jejích trvání budeme recenzovat pouze a jen produkty této firmy.

Sorry, ale neni rozhodnuti redakce podobne tomu, za co byl nedavno Intel vlacen k zodpovednosti? Nebyla redakci nabidnuta nejaka nenapadna pobidka, prece jenom takova reklama, kdy je slyset jen o jedne firme, je jiste k nezaplaceni. :-))
- l.jelinek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 11. 2007 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace souhlasim. Je pravdou ze kdyby PC Tuning pred vanoci rozjel Intel Days a produkty amd vubec netestoval az do ledna :-) tak by to tu asi bylo poradne pozdvizeni v diskusi.... :-) A reknu ti proc. Cesi proste, navzdory pomluvam, vlastne maji i jednu dobrou vlastnost. Radi pomahaji slabsim a utlacovanym :-), a zvlaste v tomto pripade je medialni pomoc AMD i ve prospech vsech spotrebitelu protoze Intel ho ted tak bezostysne valcuje ze bychom taky mohli prijit o konkurencni prostredi ve svete procesoru zcela. A to jiste neni dobre. Takze AMD Days, me osobne vubec nevadi. Dobre to ukazuje ze redakce vi jak se situace na poli procesoru v techto dnech ma, a co je s tim treba delat ...
- ge0rge

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 11. 2007 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ted jen doufam ze platforma AMD Spider nezklame a budu ji moci na pres rok zahrnout do upgrade planu nejen tech slabsich pocitacu, ale i tech na ktere jsou kladeny naroky nejvyssi - samozrejme pomer cena/vykon ma AMD lepsi uz dnes a tak je vlastne nakup procesoru teto znacky do vetsiny pocitacu logicka, ale v hiendu uz opravdu konkurence velmi chybi ....
- ge0rge

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 11. 2007 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Hele... a copak si myslíš, že redakce PCTuningu má snad "neomezené kapacity", nebo co?!
Nebo že by snad ty recenze, dotýkající se této události, měli vycházet s několikatýdenním zpožděním?!
- MuadDib

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 11. 2007 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Intel uz svoje pro letosek rekl (uvedl 45nm, X38 ) ted je rada na AMD, aby reklo svoje ... doprejme jim prostor pro odvetu ...
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 11. 2007 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musim pochvalit nestrannost pana Obermaiera, ze kdyz je neco exkluzivni, tak to take exkluzivne predstavi a nemota do toho sve vztahy ke znacce. Tesim se na recenze.
- Swamp01

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 11. 2007 17:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace souhlas, doufám, že ve stejném duchu budou psány i recenze nových výrobků ATI/AMD a platformy Spider..
- Tomáš Baroš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 11. 2007 11:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace obvzvlaste v testech cisel nemaji osobni emoce a vztah ke znacce co delat ... je to jen matematika :-) Tady zbyva jen doufat ze to nova AMD platforma zvladne uhrat dobre a vyhnat grafy do patricnych mezi.
- ge0rge

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 11. 2007 18:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

SI DELATE PRDEL S TOU REKLAMOU PRES TEN TEXT NE ? PROBOHA ZRUSTE TY DEBILNI REKLAMY >. BY ME ZAJIMALO KTEREHO .... To tam napadlo DAT OMG..

- Petr to je jedno

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 11. 2007 21:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Já mam na myši rolítko (pokud nemáš, tak na klávesnici jsou šipky nahoru a dolu) a když se nechci na reklamu koukat, tak poposunu stránku nebo reklamu ignoruju. Chápu, že někdo si musí dát práci udržovat tento super web a že za to chce nějakou tu kačku.....
Moooc se těším s čím AMD přijde a hlavně na testy, klidně i s reklamou:-)
- ferda666

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 11. 2007 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechem rypat ale mne sa to zdalo az moc umele a falosne zo strany OZ :D:D:D nic vzlom ale len tak dalej

treba pisat nezaujate clanky
- tinysoft

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 11. 2007 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace netreba! Nic neexistuje nezaujate, uz si na to zvyknete ... recenze vzdy vyjadruji nazor recenzenta ... a bude to tak i v budoucnosti!
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 11. 2007 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Inu, myslím si, že lze psát subjektivně a přesto nezaujatě - to jenom taková poznámečka k pojmům.

Co se týče článku, tak ho hodnotím vysoce pozitivně - je napsán v optimistickém duchu, což se zrovna pro tohle roční období velice hodí, je to taková osvěžující vzpruha.

A, Obře, nebuď tak skromný a řekni nám, kdo bude tím vyvoleným zástupcem... ;-)
- MuadDib

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 11. 2007 11:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím procč ale udivuje mě to jméno u toho článku..... xDD
- komisar.durex

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 11. 2007 02:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://www.extrahardware.cz/recenze-radeon-hd-3870-sapphire-hd-3850
- Rednex

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 11. 2007 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

osobne jsem zvedav, jak z hlediska 'OPTIMALIZACE' spoluprace AMD/ATI dopadnou testy / uzivatelske, ne synteticke.... /
jsem zastancem maximalniho vykonu za co nejmene /k/W a obdobi K7-8 bylo docela vysoce sofistikovane ...
uvidime...
- johnn

Reklama
Reklama