Zpět na článek

Diskuze: CCCP pack aneb FFDShow jinak (a možná lépe)

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 4. 2006 09:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Spokojny uzivatel tychto kodekov uz niekolko rokov :-)

Nenasiel som film, ktory by mi nesiel. MPC rulez :-D

Casto pouzivam WMP10 na filmy - paci sa mi zvuk aky to ma :-)

Kazdy nech pouziva kodeky ake chce, ja som dal na odporucanie otca mojho kamosa pred par rokmi na K-Lite a od tej doby ani nic ine nechcem. Kym to prehrava vsetko co sa ku mne dostane, do tej doby neriesim problem. A ked aj, stiahnem novsiu verziu :-)
- Jarko

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"případně (rozhodně nedoporučuji) oficiálními přehrávači s kodeky" co je spatnyho na tom prehravat quicktime video v quicktime aplikaci?
- Fofrer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace 1) pomalý a hnusný přehrávač který nic neumí
2) za Pro verzi se musí platit - proč proboha?
3) instalace originál Quicktime si něco někam nainstaluje, nevím kam a proč, tohle chování nesnáším
4) proč mít na každý formát videa jiný přehrávač?
- Vašek Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace 1) ne, mate bud 486 nebo poskozeny system
2) protoze v ni lze vytvaret video v kodeku h.264 v profesionalni HD kvalite, ale vzhledem k tomu ze toho tak malo vite je pochopitelny vas odpor zalozeny na vasi neznalosti.
3) uzivatel je o prubehu instalovani obeznamen, a pro detailnejsi informace se lze podivat do logu
4) tak tohle zjevne vubec nesouvisi s prehravacem quicktime, a i kdyby, tak proc pouzivat nekolik formatu videa a ne jen ten nejlepsi popripade ten, ktery je kompatibilni s vasim hardwareovym prehravacem jako napr DVD-divx prehravacem?
- asdfgh

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To jo máš pravdu ale mě se třeba stávalo že s Quicktime alternative mi některý videa šla bez zvuku.
- Ondra Kraus

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 17:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @asdfgh: 1) ano, to je prostě fakt, MPC je rychlejší než QT Player. to že je QT hnus na pohled, za to moje podtaktovaná 486 nemůže
2) to je vynikající, až na to že jsou lepší alternativy (x264, Nero)
3) nemám zájem tohle kontrolovat, bordelware nevedu, chci spustit přehrávač bez instalace a sraní kolem - MPC s nastavením v INI souboru je zřejmě k ničemu podle Vás
4) špatný příměr. počet formátů videa je realita, počet přehrávačů záleží na uživateli.
- Vašek Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Ondra Kraus: tipnul bych si na starou verzi QTA, to by odpovídalo :) chce to upgradovat na nějakou z posledních a jede to jak po másle
- Vašek Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 21:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Vašek Jiří: 1) zdrojove kody Open Source projektu jsou
generalne hure optimalizovany, jak po strance delky kodu, tak rychlosti jeho zpracovani. Nejspis mate spatne nastaveny bios pokud je tam zretelny rozdil ve vykonu.
2) X.264 je nepouzitelny srot, je silne nestabilni, komprese na prikazove radce vubec nepracuje, a v nastavovacim GUI se neukladaji zmeny a na obraz je vzdy aplikovan pre/post processing at uz se ho lovek pokousi zakazat jakkoliv a kvalitou se s h.264 od ATEME nebo APPLE neda vuec srovnavat.
3) musim vas zklamat, ale vami tolik neobjektivne opevovany MPC vam sice dle vasich slov "nesere" do C: ale zato "zasira" regist. takze bordelware vedete, jen o tom nevite, kontrolovat log se vam nechce, ale u ini to jde, jak zajimave. Ini neni k nicemu, to jsem nikdy netvrdil (ani nic podobneho)
4) pocet formatu videa zalezi na uzivateli, do ceho komprimuje si voli sam, pokud tedy nestahuje ilegalni kopie filmu ktere jsou
dostupne zrovna jen ve formatu ktery mu je proti vuli, stejnetak prehravac si kazdy muze zvolit jaky chce, ale neni pravda ze prehravace vami uvedene jsou "zverstva" a podobne, to ze fandite open-sourcu je vase vec, ale nemel byste sirit NEPRAVDY a prekroucena fakta, a automaticky pospinovat programy/projekty s uzavrenym zdrojovym kodem, neznali ctenari by pak mohli mit zcela zkresleny pohled na vec a neznat fakta, tak jako vy.
PS: navic mi prijde velmi zarazejici ze opominate hlavni, nejznamejsi a multiplatformni OpenSource projekt - MPlayer
- asdfgh

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Vašek Jiří: Tak nevím, ale bohužel jsem byl nucen nainstalovat iTunes (quicktime) jelikož QTA neobsahoval nejnovější kodeky :(
BSPlayer je pro mě hned po MPC nejlepší přehrávač :) - K-Lite obsahuje oba. Mimochodem, až na nejnovější kodeky není nutné po instalaci k-lite instalovat QTA nebo Real alternative, v tomto bych viděl u CCCP nevýhodu.
- mara.t

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2006 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @asdfgh: Skoro bych souhlasil s váma oběma. Hledání kodeku a přehrávače je jako hledání svatého grálu.
Ad.4 nesouhlasím s tím, že je na uživateli, co zvolí. Mám řadu multimediální kurzů (převážně ze svého oboru - nic IT) tu v Real a tu v QuickTime a sám bych si nevybral ani jeden. Oba jsou jistě skvělé, ale k tomu máme wmv, mpeg4 a jeho mutace a další.

Vinen je trochu i Microsoft, který podcenil vývoj multimédií a začal něco dělat v okamžiku, kdy RealPlayer byl zavedenou značkou. Apple si udělal vlastní a jen umožnil uživatelům PC přehrávat svůj formát.
Pro MS, Apple a Real to znamená pustit kodek a umožnit jakékoli přehrávače pro přehrávání dat.
MS by zrušil implantovaný MediaPlayer a uživateli by PC fungovalo. Utopie.
Je to stejné, jako před lety s kódováním češtiny.
Ještě, že v oblsti dokumentů je tu PDF, protože kdo by chtěl 20 formátů :-(

- pleva

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 13:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když jsem naposledy nainstaloval FDDshow, tak mi přestaly šlapat filmy. Snad se mi to nestane i s tímhle
- Antonín Brčák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 13:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmmm nefunguje to s Bsplayerem tak to mi je na nic. Jen doufám že příště nebude třeba nějakej Hitler codec pack s obrázkem hákovýho kříže :D
- Ondra Kraus

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 13:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace proč by to mělo být nanic, když to nejde s bsplayerem? zoom player i mpclassic jsou mnohem, mnohem lepší. bsp už není co býval.
- 4sAd

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 2. 2006 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Ondra Kraus: Pouzivam jsem CodecPack All-in-one a presel jsem na CCCP. Normalne jsem puvodni odinstaloval a nahodil novy. BSPlayer jsem ani nijak nenastavoval a jede naprosto v poradku. Zkousel jsem zatim sice jen par formatu (XVid a DivX), ale opravdu jsem nemusel vubec nic nastavovat.
- Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už se těším na NSDAP pack...:)
- Lojza Masox

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím proč se tak horlivě bráníte Codec-Packum. Narozdíl od ffdshow mi All-in-1 funguje u všech videí(převážně zahraniční sci-fi seriály - a že denně se aspoň na jeden podívám)) naprosto bez problému. U ffdshow je buď problém s bsplayerem(jak už někdo tady psal), nebo je obraz poškozený(stopy po průchodu lidí apod). Nestává se to pochopitelně často, ale tak u jednoho z deseti dílů, na které se podívám to tak je a já nemám náladu pořád něco nastavovat.

Co se týče Nima, tak s tím mám tedy špatné zkušenosti. Ještě staré verze s divx 4 byly bezproblémové(asi rok jsem měl jednu a tu samou nainstalovanou, dokud nepřišly filmy, které už byly v novějších kodecích), ale ty nové jsou hnus.
- ptipi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace kde sosáš ty seriály....většunu našinec viděl jen v ukázkách co zbyli v SG* kterou měli lidi na kolejích :(
- mara.t

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jak píšeš...koleje :)
je tu prostě všechno. a pokud něco náhodou není tak DC nebo torrenty(torrentspy.com jsem před časem dost používal)
- ptipi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2006 16:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @vaclav: Uz jsem na kolejich docela dlouho a takhle se chovaji prvaci a debilove :-)
K naprosty demenci chybi uz jen autorovo ftp, nebo nejaky inzerat, kde by nabizel vsechen nelegalni software nebo audiovizualni materialy. Holt lidi jsou proste nepoucitelny :-/
- peavey

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2006 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @peavey: Tezka vec, asi se to take lisi kolej od koleje, pokud vim, tak p2p site jsou pomerne tvrde potirane, ale to neznamena, ze studenti nemaji doma nejakou kvalitni pripojku a co si pak mezi sebou "smeni" to vi zas jen oni.
Mimochodem, jaka je situace s filmy a serialy, ktere nejsou licencovane?
- vaclav

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Freeware kodek pro prehravani DVD existuje. Odkazy na strankach Zoom playeru. Sam sem ho pouzival, protoze ve VMR9 mi jako jediny zobrazoval v Zoom playeru titulky. Na rozdil od WinDVD a PowerDVD kodeku.
- glowi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 14:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Po instalaci FFDShow mi prestalo fungovat capture v Premiere Pro(presneji po nekolika vterinach zaclo video silene droppovat. Ma nekdo podobnou zkusenost? Ve Vegasu vse dal fungovalo jak ma. Po uninstallu FFDShow vse opet v poradku
- Radek Habada

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace dle této diskuse http://www.moviecodec.com/topics/6413p1.html

je problém v Core Audio, nevím co to je, Premiere nepoužívám, zřejmě někde něco přímo v programu... těžko říct
- Vašek Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevíte jestli MV2Player s CCCP funguje?
- Aragon

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Diky za peknou recenzi. Dobra prace. Co se tyka prehravani DVD pomoci CCCP, byl 18.1. do baliku pridan Gabest's MPV (MPEG2) decoder, cili by to uz melo jit.
- Shinji Ikari

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podporuje CCCP plně 64b prostředí?
- Ritchie

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Pokud je mi znamo, tak ano. jestli tedy podporou myslis to, ze v 64b OS funguje, nikoliv to, ze 64 bitu nejak aktivne vyuziva. Vyskytuji se jiste problemy na Win 64b, ale maji reseni. Nema smysl se tu o tom rozepisovat. Precti si FAQ k CCCP.

- Shinji Ikari

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 18:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pri prehravani filmu s MP Classic dochazi k nepretrzitemu nacitani dat z disku, hodne se to projevi pokud disk dela jeste neco jine navic (teda ason u me).
Mate nekdo tip jak nastavit vetsi buffer?
Neco jako se da nastavit ve winampu pri prehravani MP3, treba.
Pripadne, ktery jiny prehravac takove nastaveni umi?
- Shafa

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dekuji za velmi pekny clanek, ktery ve me vyvolal zvedavost a asi CCCP brzy vyzkousim. Ted jsem spokojenym uzivatelem ffdShow (uz docela dlouho, predtim k-lite)
Rad bych take ostatnim sdelil, ze ZoomPlayer je nejlepsi prehravac pod widle.. bezkonkurencne.. . jedine proc jeste neni uznan i beznymi uzivateli je to, ze v deafault nastaveni po instalaci je neskutecne spatne nastaven a malo kdo venuje cas aby to zmenil.A cas neobetuje, protoze ani vzhledove ZoomPlayer neuchvati - chce to skin. Tim nechci rict, ze mam rad omalovanky, jen ikonky Zoomplayeru v defaultu jsou spatne rozlisitelne a i pictogramicky nepopisne. Ale kdyz tomu clovek obetuje trochu casu (typicky: mezernik zapauzuje film, sipkami pretacim, zobrazeni OSD info atd atd... ) je to skutecne player best of world...
- NkD

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 21:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen bych vsem rad pripomel, aby nedoslo k pochybam... ze se to spravne vyslovuje jako SSSR
- Choze Chrostal

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 21:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem ten avizovany balik s ffdshow vyzkousel, jede to bez problemu. Zlepseni kvality oproti treba DivX 5.2.1 kodeku, jsem si nejak nevsiml, asi sem slepys. Jedine co me vadi, bylo ze mi pak nechodilo nahravani pres Fly2000TV, resp chodilo ale podivne se to rozpixelovalo i na full PAL 4mbps (enkodovani pres ffdshow fungovalo, ale vytezovalo prilis moc CPU, pixelovalo to az pak pri prepnuti na kodovani do DivX 5). Takze uninstal, a opet jedu na DivX... Nak
- Nakadah

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 22:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stačí u tohoto Packu instalovat nové verze tak, že jen přepíši tu stávající, nebo musím vždy tu stávající celou odinstalovat? Thx
- bl0w

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 22:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jsem si všiml, že soubory kodeků (.dll.ax) se ani neinstalují do složky System32 což je dost šetrné a přehledné. No a BSPlayer mi s těmito kodeky funguje bezproblému - nepoužívám ovšem ten kodek na titulky ale titulky přímo z BSPlayeru takže nevím o jaké nefunkčnosti tu byla řeč...
- bl0w

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2006 23:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

problem je v tom, ze bsplayer spatne podporuje titulky ve formatu .ass, takze je nepouzitelny pro potreby komunity, ktera tvori cccp
- mickk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2006 03:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja teda pouzivam K-Lite Mega Codec Pack a jen spokojenost, kdyz s nim neco neprehraje VMW tak to vzdy prehraje VLC... fakt neznam / nemam nic co bych neprehral takze tuhle rudou hruzu opravdu tak prosazovat nemusite, jsem i usetren stahovani veci k enkodovani nebo alternative Quick a Real... ty mne v Media Player Classic funguji take super!
- Atronoss

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2006 09:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace JJ tak nejak... Premyslim co je spatne, ze jsem spokojen se svym JetAudio, ktere mi zatim s nejakym packem prehraje uplne vse k me spokojenosti? Asi nejsem tak narocny :D
- Ansli

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2006 04:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kazda treti veta nezapomina zopakovat, ze pouze CCCP dela vse jedinym spravnym a nejlepsim zpusobem, vse ostatni je povl a zverstvo, a ve skutecnosti to vubec nefunguje, to se nam jen zda (viz. odkaz na ukazku jak pouze CCCP prehraje jakysi rip Advent Children, verim tomu, ze by se urcite dal najit i opacny pripad, nic neni neomylne a to zajiste ani CCCP) a uzivatele jinych softwaru pouze dobrodruzi. Kdyz to clovek chvili cte, je mu z toho postupne na bliti. Tak nejak podobne nam soudruzi z Moskvy take narizovali, co jedine je pro nas spravne. Cim to, ze clanky v tomto duchu tak casto opousti prave open source komunitu?
- Lovok

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2006 08:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Přesně tak, tohle je naprosto Hulánovskej článek.
"Tohle a tohle požívám já a je the best a všechno ostatní je shit a pokud to používáte, tak ste pěkní kreténi". Takhle přesně píše Radek Hulán a takhle přesně píše Jiří Vašek - jako by sežrali všechnu moudrost světa.
A jsem zvědavej, jestli Jiří Vašek, stejně jako RH za týden najde novou hračku a bude opět o téhle tvrdit, že je to shit a že ta nová je prostě The best of a nejlepší na světě.
Nenávidím články, který opovrhujou ostatníma řešeníma. Nenávidím takový autory.
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2006 22:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace tak moment, nikde jsem ani omylem nenapsal to čím se tu oháníte Vy. jsem spokojenej uživatel a chci informovat ostatní o tom, co používám. pokud si někdo chce používat cokoliv jiného, proč ne. co Vám vlastně vadí na tomhle článku? chci konkrétní věci, nejsem si vědom toho že bych na něco bezdůvodně nadával

co se týká RH, nejsem si jist jestli je dobré nás dva přirovnávat, ale v zásadě máme jedno společné, pokud používáme nějaký software se kterým jsme spokojeni, tak jej chválíme. není to reklama, je to názor spokojenýho uživatele.

nikdo nikomu nic nenutí - píšu někde že si tohle musíte stáhnout? ne. pak nechápu o co Vám jde :) pokud za týden najdu novou hračku tak se s ní rád pochlubím pokud zrovna (a to je pravděpodobnější) nebudu ležet v hospodě pod stolem. whatever. přeju pěkný večer...
- Vašek Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2006 10:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace nojo, taky musim souhlasit. podle prispevků vys se zda, ze kazdymu tretimu pri pouzivani cccp neco nefunguje, koliduje.. Nechapu pak, proc ten projekt (s tak zas*anym nazvem, budiz..) tak vychvalujete. aspon teda reknete, ze je to jen pro skupinu lidi, ktery sou fajnsmekri a ktery nepouzivaj produkty adobe, nero atd.. (myslim, ze takovych je ale veeelika vetsina) - me osobne clanek po precteni nadchnul a tesil sem se na uninstal svyho reseni, ktery fungovalo bez problemu a instal cccp, ale po precteni reakci to opravdu neudelam.. a tak by to prece bejt nemelo :(
- jan novak

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 2. 2006 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Vašek Jiří: To vypada jak kdyby jste ten clanek ani nepsal/necet... Opravdu kazda 3. veta obsahuje nejake neoduvodnene ohrazeni proti jinemu reseni...
- dizzi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2006 11:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @jan novak: problem je v tom, ze vetsina lidi , kteri si stezuji si neprecetla k cemu je cccp hlavne urcen = snadne [B]prehravani[/B] releasu od ruznych skupin, bez problemu s titulky, zvukem a obrazem. Pokud chcete video encodovat tak vam nepomuze. To mel autor vice zduraznit.
- mickk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 2. 2006 03:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @mickk: prehravac MV2
kodeky http://www.codecpack.com/ (bez ffdshow)
k tomu purevideo od nVidie
a prehravam bez problemu vse vcetne dvd a mpeg2 streamu z dvb karty.
Hlavne se mi nikam necpou titulky do obrazu kde je nechci. Nemam duvod menit.
Proc proboha by melo byt spatne pouzivat divx kodek na prehravani divx ?
- MartinKik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2006 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @mickk: Problem je, ze vsem co znam K-Lite funguje super, nemam k nemu jedinou vytku a tady z nej delaj spinu a tenhle rudej pack prosazujou presne ve stylu co zminil [CZ]Hunter!
- Atronoss

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 2. 2006 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Atronoss: No, ja si jen prisadim, ze ten strasne spatnej k-lite mi chyby nepacha a pouzivam ho mj. proto, ze mi v rychlosti nahodi i kodeky pro vdub.
- Fang

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2006 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Umi tenhle opevovany CCCP upscaling videa na HDTV stejne jako FFDshow? Je nastaveni stejne, jednodussi nebo slozitejsi nez s FFDshow?
- noname

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2006 10:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No ja pouzival dlouho codeckpack - fungovalo mi vse sqele. Pak sem pouzival samotnej ffdshow a porad mi vse fungovalo. Tak nevim asi neco delam spatne.
- Max Power

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2006 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

testoval jsem mnoho prehravacu a jednoznacne nejlepsi se me jevi VLC ( http://www.videolan.org/vlc/ )
nenasel jsem nic co by neslo prehrat (coz je u WMP nebo BSP bezne)

jednoduchy, ucelny a prehledny, zadne ikonky ci nejake posahane skiny ktere se snazi navodit uzivateli pocit ze ovlada "stolni" prehravac lol ...
- crw

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 2. 2006 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace mě připadá VLC zatím ještě docela nedělaný, občas umí i spadnout, ovládání/gui je podle mě docela podivné a nekomfortní, což je pravděpodobně tím že jde o multiplatformní projekt a ne čistě Windows aplikaci, jinak skiny přece umí ale o nich platí také vyše uvedené

jinak VLC jsem s úspěchem použíl na přehrání 5.1 grabnutého z SACD, což žádný jiný přehrávač co znám nezvládl ale na video už hodně dlouho používám BSPlayer a kodeky z K-Lite jsem naprosto spokojen ... plánuju vyzkoušet v K-Lite zapnout přehrávání pomocí ffdshow kvůli možnostem postprocesingu a vylepšování obrazu páč jsem ugradoval na 20" širokoúhlé LCD (FSC S20-1W) :-D ale stejně si myslím, že zlepšení zas tak zásadní nebude
- Toníček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2006 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja pouzivam Gordian Knot spolu s BSPlayerom a zatial som nemal problemy. Akurat ta instalacia je dost narocna na klikanie, pretoze sa instaluju sucasti jednotlivo.
- Speedko

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2006 21:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja osobne pouzivam stabilne bsplayer a codeck pack allinone. az na real kodeky absolutne bez problemu (a to sem na to prehral hodne veci). fdd mi proste odmitalo prehravat xvidy. ani externi kodeky nepomohly, muselo to pryc. a u mcp mam zase problemy s titulky...zatim tedy bs jasna volba
- cervenejkarkulak

Reklama
Reklama