Zpět na článek

Diskuze: Core 2 bude žít

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 1. 2009 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ve třetí větě je překlep : Procesor má 2MB L2 cache .Ve skutečnosti ji má 6MB velkou , že ano ?
- Kuba S

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 1. 2009 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Možná se jedná o omyl, ale není 2MB pro L2 Cache nějak málo ?
- Tomáš Musil

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 1. 2009 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Core2 je tak dobre, ze pre klasicky PC trh vydrzi este roky, u serveroch a pracovnych staniciach sa uplatnia i7, no bezny PC uzivatelia a hraci nepotrebuju momentalne viac, co je super. Proste to intelu vyslo. Trocha sa rozpisem: Raz davno som si kupoval PC Duron 650/64MBram, 10GB HDD samsung, VGA nVidia TNT Vanta16. Stal ine prachy, no uz pri kupe som vedel, ze kupujem to, co mi nestaci, no lepsie momentalne nebolo /v normalnom ponimani za normalne prachy/. Dal som za to kopec penazi. No to bol pocit, ze kupujem za veka penazi to co mi nestaci /prepocet cca 1300 Euro stal, vtedy to bolo pre mna dost/. Dnes je uz ina situacia a vykonu je viac ako treba, kazdy ma na vybar co len chce a za prijatelne peniaze. Ved PC za 400 euro uz je namakana vec. Som jeden z citatelov co si pameta PP06-ky a pametam vela, no este tak nebolo ako je teraz, za par korun vykonu kolko chceme.
- kapaaudio

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 1. 2009 14:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S nejlepší volbou pro hráče bych byl opatrnej, už GTA 4 dvoujádro nestačí, následuje Alan Wake a bude hůř:P
- Ace

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 1. 2009 17:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace K tomu GTA 4, ja ho hraju na "archyvni" E6320 1800Ghz, Gf 8600GT 256MB, framy sem nemeril, jedu na 1024*768 sice na uplne min. detaly, diky grafice, ale hratelny je to naprosto plinule i v tech nejvetsich "zacpach" a vypda to vcelku uchazejicne. A hlavne je to co do propracovanosti a herniho pribehu sakra dobre vymakana hra.
- Miyšák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 1. 2009 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace gta4 je takovej splacanec bez vetsich znamek optimalizace pro cokoliv, ze na to pomalu nestaci ani dnesni high-end...to bych jako argument radsi nepouzival
- peavey

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 1. 2009 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace to je sice pravda (staci se podivat na HW specifikace konzoli, clovek by neveril na cem vsechno mozny bezi xD), ale vyvojari si to muzou dovolit a uz to taky X krat predvedli...
- Atapi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 1. 2009 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No a co? to že je to splácanec snad znamená že se nejhraje? A zdá se ti že je těch splácanců málo? viz crysis už před rokem.. (přestože je tak polovinu času relativně plynulá, v přestřelkách jde FPS do kytek pokud nemáš C2D na 4ghz)
- Ace

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 1. 2009 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Atapi: GTA je pomalý kvůli fyzice a simulaci města, a to standardní CPU moc nerozdejchá. V PS3 a XBOX jsou několikajádrový Celly, proto to zvládají lépe.
- Jaroslav Brümmer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 1. 2009 16:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jaroslav Brümmer: CPU IBM Power 3,2 GHz Xenon
Architektura 3 jádra Power4 (970), 6 vláken, 3 vektorové jednotky VMX-128
Cache 1 MB L2
Grafika
GPU ATI R500
Paměť 512 MB sdílená, 10 MB eDRAM
Takt jádra (MHz) 500
Takt pamětí (MHz) 700 (1 400 efektivně)
Sběrnice 128bit DDR3
Operační paměť
Velikost (MB) 512 (sdílená s grafikou)
Takt (MHz) 700
Sběrnice 128bit DDR3
(svět hardware)
- Atapi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 1. 2009 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja teda nevim, ale kdyz srovnam graficky Crysis a GTA4, myslim kvalitu, pochopitelne ne engine kdyz jsou ty hry uplne odlisne, tak Crysis ma nadhernou grafiku oproti GTA4. Chci rict jen to, ze ze GTA4 zdaleka nevytezuje hradware, adekvatne ke svym grafickym kvalitam. Jak uz tady nekdo psal, je to strasnej splacanec, naprosto neoptimalizovanej (pokud hra ktera ma ambice na prodejni trhak nepodporuje AA, tak to je vazne vysmech) a muzu s klidnym svedomim napsat ze na ctyrjadre taktovanym na 3GHz a s GTX280, 4GB RAM si to clovek v noci (myslim ve hre) moc neuzije. da se to hrat i na slabsich masinach, ale takovy vykyvy frameratu jsem dlouho u zadny hry nevidel. Hnus. Alane Wake tady jeste neni, takze tezko soudit jak na tom bude on. BTW taky uz tady mel bejt, tak kdovi jak vubec dopadne..
- Hustej Týpek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 1. 2009 19:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak podobnou sestavu mam a hraji na max detaily s medium texturama a zahraju se dobre i v multaku - minima jsou nekde na tech 23-25FPS, ale povecuju casu jsou mnohem vyse. Ale splacanec neoptimalizovany to je
- Astro

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 1. 2009 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jestli to třeba nebude tím, že ve hrách CPU zatěžují i jiné věc než jenom grafika :)

Vemte si jak obrovský svět je současně přístupný v GTA a lze se v něm pohybovat bez loadingu.
- Bennie

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 1. 2009 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Konkrétně v GTA 4 ten procesor žere simulace města, umělé inteligence, aut, atd.
Ve městě mám 20-24, když zajedu na okraj letiště kde nikdo není, tak v klidu 60-70, zkuste si :)
- Ace

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 1. 2009 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Ace: Přesně tak.

Mimochodem já hraju na Q6600/3,4GHz, 8GB RAM a s 8800GTS512 mi FPS pod 30 tedy neklesají.
- Bennie

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 1. 2009 23:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Bennie: COZE? CIM TO CHLADIS CO MAS ZA DESKU? mam maximus formula a 3,4ghz odpovida modu crazy! a je to nestabilni! jedu to 2.93ghz a MAM radost :D
- Ondrej J.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 1. 2009 17:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Bennie: tak ja si taky nestezuju, mam sice "jenom" pretaktovany E2140 a HD3850, ale dostatek fps mam i na hodne slusny detaily (jeste pred par rokama by PC v podobny cenovy kategorii novou hru ani nespustilo :D)
- Atapi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 1. 2009 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Nehalem zkrátka uživatele nepřesvědčil ani výkonem ani spotřebou."

K dnesnemu datumu a k tomu co architektura Nehalem este prinesie (to presne z nas nevie nik...) je to minimalne dost odvazne tvrdenie.
A osobne si myslim ze vykonom presvedcila, to cim zatial nepresvedcila je cena, dnes sa to proste neoplati.
- Laci

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 1. 2009 15:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A kto si to za tú cenu kúpi, keď phenom II 940 BE stojí 236,16 Euro.
- lm

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 1. 2009 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Kdokoli, kdo nepotřebuje převádět video nebo renderovat (tzn těch pár věcí, které už dnes pořádně využijí čtyřjádro). Ve všech ostatních případech je to rychlejší, než zmíněný phenom.
Není to pro každého, ale kdo potřebuje maximální výkon v jedno a dvouvláknových aplikacích (dnes ještě stále drtivá většina), tak nemá jinou volbu - phenom se v takových případech bude jen zdálky dívat na tohle C2D.
- ptipi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 1. 2009 17:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ak nechcem výkon tak nepotrebujem ani vysoko taktovené DC. A už vôbec nie za 259,90 euro. DC dnes do výkonného compu neptrí. Ak chce niekto mať comp na občasné hranie a browsovanie tak nepotrebuje procák za toľko prachov. A ak chce niekto výkon tak 4-jadro sa mi zdá lepšia voľba a ešte ak je aj lacnejšie. Ale každý si kupuje za svoje penjiaze čo chce.
- lm

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 1. 2009 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @lm: Jsi mimo. Není jen chci výkon x nechci výkon. Je i chci výkon v jedno- a dvou- vlánkových aplikacích x chci výkon v multivláknových aplikacích. A v tom je obrovský rozdíl.

Ostatně když se podíváš ke konkurenci(velký test spousty procesorů, kde se postupně objevují další), tak uvidíš že top-modely C2D velice často překonávají Phenom II. A to tam ještě není tento! Namátkou převod do DivX, LameEnc, Zoner Photo Studio, ale i WinRAR a zmiňovaný Crysis jedou svižněji na C2D, než PII.

A podívej se na závěrečné zhodnocení - E8600 má prakticky stejný poměr cena/výkon jako Phenom II 940. Dosaď si tam ještě o chlup výkonnější E8700 a zjistíš, že není jednoznačný důvod pořídit dnes X4 místo rychlého C2D - někde je rychlejší vysokotaktované dvoujádro s efektivnější architekturou a jinde je stejnou měrou rychlejší čtyřjádro na nižší frekvenci a s o něco nižším IPC. Záleží POUZE na účelu pro který to kupuješ, co bude v daném místě výhodnější.
- ptipi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 1. 2009 17:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @lm: Souhlasím, tam kde stačí DC tak tam od Intelu klidně stačí E5200-E5400, frekvence navíc na CPU přidá pár FPS. Ale tam, kde DC už pomalu nestačí - GTA 4 apod, tak tam ani E8700 nepomůže
- Jaroslav Brümmer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 1. 2009 19:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ptipi: Tak ak chceš výkon v jedno a dvoj vláknových aplikáciach neni nič lachšie tie 2 jadrá na phenome II 940 cez AOD jednoducho taktnúť na tých požadovaných 3,5 GHz. Ja nevidím zmysel kupovať v dnešnej dobe C2D za 259,90 euro.
- lm

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 1. 2009 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @lm: O to, co přetaktuješ Phenom II, přetaktuješ i toto C2D. Tady nic nezískáš nákupem phenomu.
To že TOBĚ se nehodí, neznamená, že se nehodí nikomu jinému. Už se konečně smiř s tím, že vysoký výkon jednoho jádra v některých věcech prostě nenahradíš více jádry. je to smutný fakt dnešního stavu věcí a i když se ti to nemusí líbit, testy to obecně potvrzují.
- ptipi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 1. 2009 20:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ptipi: Tak za prvé, pre core2 neni utilita na pretaktovanie zo sytému. Za druhé, 4 jadrá sú viac ako dve. Za tretie phenom II je lacnejší. Tak stále nechápem čo je dobré na DC za 259,90 euro.
- lm

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 1. 2009 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @lm: 1. samozřejmě že existují programy pro OC C2D pod windows (jeden takový od gigabytu používám, kdysi jsem používal jiný, který uměl skoro všechny procesory).
2. to, že vezmeš 2x větší náklaďák, neznamená že zásilku dodáš 2x rychleji. už opravdu nevím, jak polopatyčtěji bych ti vysvětlil, že čtyři jádra zdaleka ne vždy jsou lepší než dvě(zvlášť pokud ty svě mají lepší IPC, vyšší takt a bonusově třeba nižší spotřebu). Pokud toto nechápeš, tak se nemá cenu dále bavit. Takže pokud tvůj příspěvek toto nezohlední, nečekej ani odpověď.
- ptipi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 1. 2009 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Srovnávat gé té ačko s krajzis je blbost na entou ! Gé té áčko je simulace virtuálního New Yorku se stovkami ne li tisíci vozidel a postav,budov a jejich chování. Crysis je jen další koridorová střílečka na omezeném prostoru kde krom pár nepřátel a nějaké té žáby nebo ptáka není nic. Jak to proboha může někdo pořád srovnávat, celý virtuální N.Y. placku Crysis. Obé jsou to dobré hry ale vypadat GTA IV jako Crysis tak si to nikdo nezahraje, proboha pochopte to ! To je s dnešní technikou nemožné ! Vždyť i tak je GTA IV pěkná hra, já ji skoro dojel na přetaktované X1950GT (nemůžu dát jen tu poslední misi) a hrozně se mi líbí že jsem v "Ňůjorku"... I když zkarikovaném...

Čtyřjádro ( třeba i mírně taktlé) a silnější grafika se určitě hodí, vemte si že xbox a PS-3 používají více než dvojádrové procesory,ony tam asi nebudou pro srandu králíků když tyhle konzole mají od počátku minimálně tříjádro či jedno ale s více podjádry (tak funguje cell jestli to chápu) a to na 3000- 3200MHz... Čtyřjádro se zkrátka hodí a ne že ne.

- Ščot Osobný

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 1. 2009 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak som pozeral dake zrovnania vykonu, a vyslo mi ze ten trojjadrovy procesor v Xboxe bude na tom vykonovo podobne ako 3.2GHz Core2duo pripadne Quadcore nad 1.6GHz to ma privadza k myslienke velmy slabej optimalizacie v GTA4 alebo k tomu ze je pouzity lepsi fyzikalny model alebo AI ako vo verzii pre xbox.
- Petulikk20

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 1. 2009 18:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tobě hlavně doporučuju naučit se chápat psanej text, nic jsem nesrovnával. Crysis jsem dal jen jako příklad další hry se zprasenou optimalizací.:P
- Ace

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 1. 2009 17:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jde taky o to kolik her ty 4 jádra podporuje... tím myslím naplno, ne jak třeba Supreme Commander, kde jede jedno jádro na 100% a ostatní 3 na 20%
byla by to krásná představa... mám dvoujádro, nestačí tak ho vyměním za quad a mam 2x takovej výkon. Na konzolích je to všechno zoptimalizovaný, protože nemaj jinou možnost
- Atapi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 1. 2009 18:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace A to bylo na XP nebo na Vistě? Já jen, že i tady na PCtuningu byl převzatý lánek, kdy se SC choval na XP přesně jak píšete, ale na Vistě byli zatíženy všechny jádra na cca 80%
- Jaroslav Brümmer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 1. 2009 19:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Náš HETC - HighEndTechnologyClub testuje souboj platformy Intel a AMD Phenom, zatím to vypadá takhle http://lidednes.webnode.cz/ :))
- ATI.Tom.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 1. 2009 08:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace hehehe ja te zdravim Atomovy.Tome..uz jsi zase prisel zasirat tenhle web svejma bludama :D hej a co to je na tom tvym webu za HighEndTechnologyBag?tohle ted frci jako taska na zakladkach?a ta fotka toho kasparka je tvoje foto? :D :D :D
- spot

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 1. 2009 23:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace tady se pozna strevo no xD ani desku to zapojit neumi.
Mel jsi vybrat desku s P965 a celerona, aby ti vubec nekdo veril ze to intel nevyhral :p
co bude na strane amd, X4 920?
- Atapi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 1. 2009 00:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Mám soucit se slabšími, staršími (Intel) :) Proti Intelu postavíme nejslabšího Phenoma X3 8450, aby to nebyla pro Intel 2jádro až tak velká ostuda :)

Uvidíme, jak si povede moderní 3jádro proti umírající patici LGA775 - 2jádru Intel.
- ATI.Tom.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 1. 2009 08:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Atapi: neboj, AMD Phenom2 drží například rekord v přetaktování, dosáhl 6,5GHz http://www.ddworld.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=1897&Itemid=85, to i7 Nehalem už hoří jako škvarek.

PhenomX3 bude nataktován na 2,5GHz, je to z výroby podtaktovaný procák, jen aby zaplnil dolní segment nabídky.
- ATI.Tom.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 1. 2009 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ATI.Tom.: cim dal tim lepsi, nejen ze proti sobe postavis procaky s rozdilnou cenou, ale jeste k tomu drazsi amd (takze reci o tom ze amd je levnejsi, ale vetsi spotrebu je v tom slavnym-trapnym testu blbost... ma jen vetsi spotrebu a je drazsi :D) pretaktujes :D
- Atapi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 1. 2009 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ATI.Tom.: porad vyzdvihujes jak jsou amd procaky uzasne vykonny, ale uz nereknes ze maji 2x vetsi spotrebu pri stejnym vykonu. Ten tvuj slavnej phenom x3 muze byt ve specifickych situacich o neco malo vykonnejsi jak napr. c2d na 3,33GHz, ale ve vetsine aplikaci-her bude stale c2d daleko rychlejsi. Navic ti ten phenom x3 bude zrat daleko vic energie, je tu problem s chazenim atd. Je sice pekny ze ho koupis o neco levneji ale ze se ti to za rok za dva vrati ve vyssim uctu za elektrinu te zrejme nesere :). Ja osobne bych si do komplu nedal zadnej zravej cpu-ani starej phenom ani nehalem. Pro me je jedina volba usporny c2d nebo podvoltovany c2q.
- sencor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 1. 2009 19:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Atapi: Cenově jsou přibližně stejné - PhenomX3 jsem koupil za 2100,- a E5200 za 2000,- Kč. Rozdíl 100,-Kč není žádný rozdíl.

Pokud bych měl vzít výkonově stejné procáky, musel bych postavit proti PhenomuX3 nejmíň E8200 a ten je 2x tak drahý jak PhenomX3.
- ATI.Tom.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 1. 2009 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @sencor: Co je ti platná nižší spotřeba o 50Kč za rok, když nemáš výkon u Core2. Si kup dřevěný počítadlo co se ti tam přehazujou kuličky na stranu a máš spotřebu ještě nižší
- ATI.Tom.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 1. 2009 22:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ATI.Tom.: tak se podivej na tento [B][URL=http://www.extrahardware.cz/test-procesoru-vi-phenom-ii-x4-920-940?page=0,12]test[/URL][/B], herni vykon, rendering i vyon multimedii obecne ma phenom x3 2100MHz naprosto rovnocenej s lowendovym E5200. E5200 stoji [B][URL=http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=105H400830981S0JGI]1830kc[/URL][/B], Phenom X3 [B][URL=http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=105H40083097256HKJ]2380kc[/URL][/B]. Z tohoto srovnani je jasne lepsi E5200, uz jen diky cene. E5200 jde navic podstatne lepe taktovat (3500MHz zvladne snad kazdej kousek, ty lepsi i bez svyseni napeti) a ma podlestatne nizsi spotrebu. No nic, pokud te nepresvedcilo ani toto, tak je mi te lito. A abys nerekl ze sem zaujatej proti AMD, tak mam v komplu Radeon HD4670.
- sencor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 1. 2009 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ATI.Tom.: 50kc za rok? chapce ty si asi elektrinu neplatis sam ze ne? Jinak bys vedel, ze uz jsou ponekud jiny ceny nez byvaly... Kdyz ma pocitac s phenomem X3 v prumeru o 50w vetsi spotrebu nez s C2D, to se musi nejak projevit. Pokud ti pocitac bezi cca 12hodin denne, tak to bude kolem 1000kc/rok. No, necham te v tom, asi rad financujes CEZ. Jinak, jsem rad, ze jeste existuji lidi, kteri kupuji amd procesory. Toto alespon trochu nuti intel zlevnovat. peace.
- sencor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 1. 2009 23:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @sencor: :) No máš pravdu, jsou to oba ještě tak přijatelné low-end procáky v podstatě se stejným výkonem, který stačí dneska na všechno. Ale mě se líbí, že když se podívám do správy vytížení jader, tak mi tam makají 3 jádra a v E5200 jsou jen 2 :) Ale jedna věc v tom testu ukazuje, že Intel do E5200 dává slabé paměti cache - je to v testu latencí v tom testu, PhenomX3 má latenci cache 64 a E5200 99ns. To ho teda pěkně ošidil, do prvního vyššího procáku E7300 už dal o hodně lepší paměť s latencí 72ns.
A tak zůstává rozhodující pro koupi Phenomu, že že nepomáhám monopolu Intel a neřežu si pod sebou větev. Když koupí Phenomu podpořím AMD proti Intelu při stejném výkonu, je to vždy lepší :)
- ATI.Tom.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 1. 2009 07:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ATI.Tom.: konečně jsem to pochopil, tobě víc záleží na těch obrázcích, čím víc to bliká a svítí a čím víc bodu má v blikavě-svítivých testech, tím je ten procesor lepší :D (i když je proti konkurenci horší. Ano HORŠÍ, prečti si to ještě jednou - HOORŠÍÍÍ) :-)
- Atapi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 1. 2009 08:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Atapi: Lepčí, horší nebo stejný - to se ukáže v testu http://lidednes.webnode.cz/ made by ATI.Tom :)
- ATI.Tom.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 1. 2009 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ATI.Tom.: testů je dost, to všichni víme xD a o po tom co jsi napsal (PhenomX3 bude nataktován na 2,5GHz - dražší procesor a ještě přetaktovanej... :D) nečekam že to dopadne jinak než že intel bude ten zlý, lidi oblbující diktátor a AMD ten nejlepší :D
- Atapi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 1. 2009 19:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jasne ze C2D bude tak dlho ved sa musi INTEL zbavit vsetkych vyrobenych C2Dciek ktore nepredali koli 90% poklesu objednavok a teraz ich strasia na skladoch
- jutes

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 1. 2009 22:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ac priznivec AMD, musim jednoznacne rici, ze Core Duo je velmi vydareny procesor. ANo, jsou jiz hry, co vyuzivaji 3 a 4-jádra, ale stále jich je méně než her podporující max dvoujádra. Jestliže 4-jádro bude dominovat v multithreadu, renderu, videu i při nižší frekvenci, potom na běžnou práci, občasné dekodování a hry Core Duo bohatě stačí. Své nažene i frekvencí, ať už vezmeme podařené E5200, E7300 a řadu E8000 a nebo z AMD X2 7750 BE.
- Flank3r

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 1. 2009 08:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To je staromilství a navíc nesprávné, každá hra běžící na Vistě je tímto OS škálována pěkně na všechna 4 jádra.

2 jádra jsou OUT ! A tehle za cenu blížící se Phenomem2 X920 je mrtvé dítě a propadák, ještě než se dostal na trh.
- ATI.Tom.

Reklama
Reklama